یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
نیلی: امیدوارم با جشنواره‌ «خاتم» آثار درخشانی با موضوع پیامبر(ص) تولید شود

میثم نیلی، مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی درباره نخستین جشنواره «خاتم» گفت: امیدوارم این جشنواره که با نام پیامبر اعظم(ص) برگزار شده در سال‌های دیگر توسعه یابد و باعث شود تولیدات و آثار درخشان در زمینه زندگی و سیره پیامبر اکرم(ص) به دست مخاطبان برساند.

میثم نیلی، مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: مجمع ناشران انقلاب اسلامی در جشنواره خاتم وظیفه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری را بر عهده دارد و کارهایی را که روی زمین مانده انجام خواهد داد.
 
وی افزود: امیدوارم مشارکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی باعث شود که حرکتی رو به جلو داشته باشیم. خدا را شکر می‌کنم که این جشنواره که با اهتمام مجمع ناشران انقلاب انجام شده و در ایام میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) کار خود را آغاز کرده است، وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و اهدافش را پیش ببرد.
 
نیلی اضافه کرد: امیدوارم کار جشنواره خاتم در سال‌های آینده توسعه یابد و هم باعث تشویق نویسندگان توانمندمان در داخل کشور و هم نویسندگان درجه یک جهانی شود که درباره پیامبر اسلام (ص) داستان می‌نویسند.
 
مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی توضیح داد: بانی اصلی نخستین جشنواره خاتم بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) است و سرمایه‌گذاری اصلی را هم همین بنیاد بر عهده دارد. ما هم تا جایی که بتوانیم در کنار این جشنواره به بنیاد ارشاد کمک می‌کنیم.
 
وی افزود: امیدوارم جشنواره‌ای که نام پیامبر اعظم(ص) همزمان با میلاد ایشان و امام صادق(ع) آغاز به کار می‌کند، در سال‌های آینده توسعه بیابد. کار اصلی مجمع ناشران انقلاب در این بین آن است که از نویسندگان توانای کشورمان حمایت کند.
 
نیلی گفت: باید برای تولید کتاب‌هایی با موضوع زندگی و سیره رسول‌الله(ص) اهتمام ورزید و دلسوزی کرد تا هر نوع کتاب درخشان داستانی در این زمینه به دست علاقه‌مندانش برسد.   
 
نخستین جشنواره «خاتم» اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها