سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
نوبخت: «کتاب» به مثابه ابزاری سنتی نقشی بی بدیل در فرهنگ ایفا می‌کند/ دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به حوزه کتاب دارد

محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم، گفت: با وجود سرعت پیشرفت‌ تکنولوژی در دنیای جدید و کارایی غیر قابل انکار ابزارهای جدید، همه باید قبول کنیم که کتاب هنوز به عنوان ابزاری سنتی نقشی بی بدیل در حوزه فرهنگ دارد و دولت هم در قالب برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقوله و موضوع فاخر کتاب توجه ویژه‌ای نشان خواهد داد.

محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم با حضور در غرفه موسسه خانه کتاب در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: اعتقاد من و همکارانم در دولت یازدهم این است که با وجود رسانه‌های مختلف که با ابزارهای متنوعی که در حوزه نشر اندیشه تلاش می‌کنند، کتاب همچنان کارکرد خود را حفظ کرده است.

وی افزود: با وجود سرعت پیشرفت‌ تکنولوژی در دنیای جدید و کارایی غیر قابل انکار ابزارهای جدید، همه باید قبول کنیم که کتاب هنوز به عنوان ابزاری سنتی نقشی بی بدیل در حوزه فرهنگ دارد و دولت هم در قالب برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقوله و موضوع فاخر کتاب توجه ویژه‌ای نشان خواهد داد.

سخنگوی دولت یازدهم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که دولت یازدهم با توجه ویژه، متناسب با شأن موضوع کتاب و کتابخوانی، عملکردی مثبت در کارنامه خود ثبت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها