جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
فروش 50 هزار جلدی «بیشعوری» در آستانه چاپ بیستم

آرزو قا‌سم‌زاده، مدیر روابط عمومی انتشارات تیسا با بیان اینکه کتاب «بیشعوری» در فاصله 8 ماه از انتشار خود، با فروش 50 هزار جلدی روبرو بوده گفت: با توجه به انتشار چاپ افست این کتاب در بازار، کتاب اصلی «بیشعوری» را با «طرح جلد جدید» و «ارائه قلم بیشعوری به همراه کتاب» دریافت کنید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) آرزو قا‌سم‌زاده، مدیر روابط عمومی انتشارات تیسا گفت: کتاب «بیشعوری» که حدودا از 8 ماه گذشته وارد بازار کتاب شده، به حدی مورد استقبال قرار گرفت که طی ماه‌های گذشته بارها در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های کتابفروشی‌های مطرح تهران قرار گرفته است.

قا‌سم‌زاده  با اشاره به اینکه «بیشعوری» تا کنون 50 هزار جلد فروش داشته گفت: با تمام شدن چاپ نوزدهم این کتابی که در تیراژ 7000 نسخه منتشر شده بود، چاپ بیستم آن نیز که در مرحله صحافی است، به‌زودی وارد بازار کتاب خواهد شد.

وی درباره دلیل استقبال گسترده عمومی از این کتاب عنوان کرد: اولا اسم این کتاب عامل جذابیتی است که توجه هر علاقمند به کتابی را جلب می‌کند. همچنین مجوز ندادن به مدت 5 سال به این اثر می‌تواند دیگر دلیل استقبال از کتاب باشد.

مدیر روابط عمومی انتشارات تیسا درباره روند دریافت مجوز این کتاب گفت: مترجم کتاب پیش از انتشارات تیسا برای دریافت مجوز نشر، آن را به 5 ناشر دیگر ارائه کرده بود که موفق به دریافت مجوز نشد. اما در دولت جدید و با ارائه این کتاب به انتشارات تیسا، این کتاب در عرض چند ماه مجوز نشر خود را دریافت کرد.

قا‌سم‌زاده با اشاره به انتشار چاپ افست این کتاب در بازار گفت: کسانی که قصد دارند این کتاب را تهیه کنند، از دو راه می‌توانند به اصل بودن کتاب پی ببرند. یکی اینکه ما کتاب بیشعوری را به همراه یک قلم به نام «قلم بیشعوری» بصورت سلفون شده ارائه کرده‌ایم و دیگر اینکه ما از چاپ دوم به بعد طرح جلد کتاب را با تغییراتی روبرو کردیم که این دو خصوصیت وجه تمایز آن با کتاب‌های چاپ افست است.‌


در معرفی کوتاهی از این کتاب می‌خوانیم:
آیا از اینکه همسایه‌تان زباله‌هایش را در جوی آب می‌ریزد عصبانی هستید؟ آیا تابه‌حال پیش آمده که در اداره‌ای برای گرفتن یک امضا روزها و ساعت‌ها در آمد و شد باشید؟ آیا احساس می‌کنید برخوردهای رئیس‌تان با شما توهین‌آمیز است؟ تابه‌حال دلتان ‌خواسته یک صندلی را بر فرق پزشکی بکوبید که وقتی بعد از ساعت‌ها انتظار و پرداخت حق ویزیت کلان موفق به دیدارش شده‌اید، بدون آنکه اجازه بدهد در مورد بیماری‌تان توضیحی بدهید شروع به نوشتن نسخه کرده ‌است؟ آیا از دیدن مجری‌های تلویزیون عصبی می‌شوید؟ آیا با شنیدن حرف‌های سیاستمداران دچار رعشه و ناسزاگویی می‌شوید؟ آیا وسوسه خفه‌کردن بزرگ‌ترهای فامیل که دائماً مشغول فضولی و نصیحت و بزرگ‌تری‌اند زیاد به سراغتان می‌آید؟ با همکاران از زیر کار دررو و زیرآب‌زن زیاد دست‌به‌یقه می‌شوید؟ آیا هر هفته دوستانی به سراغتان می‌آیند که بخواهند شما را به فعالیت تجاری یا آیین مذهبی جدیدی دعوت کنند؟ رابطه‌تان با همسرتان چطور است؟ به فکر جداشدن از او هستید یا آنقدر شرور است که حتی جرئت جداشدن از او را هم ندارید؟

اگر پاسخ‌تان به این پرسش‌ها مثبت است، این کتاب برای شماست؛ زیرا شما با بی‌شعورها سروکار دارید و این کتاب درباره پدیده بی‌شعوری در جوامع کنونی است که راهنمای عملی ارزشمندی برای شناخت و درمان بی‌شعوری، خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت و نحوه رفتار با مبتلایان به این بیماری است. اما اگر پاسختان به پرسش‌های بالا منفی است، احتمالاً خطر جدی‌تری شما را تهدید می‌کند... حتما این کتاب را بخرید!
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها