جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
مدیر نشر قدیانی: صدا و سیما باید کتاب‌های ویژه اربعین را پیش از فرارسیدن مناسبت معرفی کند

مدیر انتشارات قدیانی خطاب به اهالی رسانه، مطبوعات و صدا و سیما گفت: معرفی کتاب‌های ویژه روز اربعین باید مدت‌ها پیش از فرا رسیدن این‌گونه مناسبت‌ها صورت بگیرد، تا مردم با آگاهی از وجود چنین کتاب‌هایی در بازار نشر، بتوانند به موقع نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.

نادر قدیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان اینکه پرداختن به موضوع عاشورا و امام حسین (ع) منحصر به یک روز و یک ماه نیست، اظهار داشت: ماه محرم و به‌ویژه شخصیت امام حسین (ع)، موضوعاتی نیستند که درباره آنها تنها در روز اربعین، بیندیشیم و با پایان ماه محرم و اربعین به این موضوع خاتمه دهیم؛ بلکه باید همواره و در همه وقت به ماه محرم و فلسفه قیام امام حسین (ع) پرداخت.
                  
این ناشر با اشاره به فعالیت‌های انتشارات خود با موضوعات مذهبی گفت: همواره در انتشارات خود به انتشار کتاب‌های ویژه ائمه معصومین (ع) به‌ویژه امام حسین (ع) اهتمام ورزیده‌ام و سعی می‌کنم این کتاب‌ها را حداقل یکی دو ماه قبل از فرا رسیدن ماه محرم، چاپ و منتشر کنم تا علاقه‌مندان بتوانند به موقع، نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنند.
 
قدیانی همچنین به فعالیت‌های شخضی خود در این ایام پرداخت و گفت: همواره از قدیم‌الایام، دهه نخست محرم را به مسجد امام جعفر صادق (ع) تهران می‌روم؛ اما بعد از این ایام، برای عزاداری سیدالشهدا (ع)، به هیأت‌های مختلف تهران می‌روم.
 
وی در پایان اضافه کرد: به اهالی رسانه، مطبوعات و صدا و سیما پیشنهاد می‌کنم، برنامه معرفی کتاب‌های ویژه روز اربعین را در همان روز و در ساعات پایانی نمایش ندهند، بلکه آن‌ها را با هدف آگاهی مردم از وجود چنین کتاب‌هایی در بازار نشر و تهیه آن‌ها، از مدت‌ها پیش از فرارسیدن روز اربعین معرفی کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها