شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹
فعالیت برای جشنواره شعر سال آینده از فردا آغاز می‌شود

دکتر محسن پرویز، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین پایانی چهارمین جشنواره بین‌المللی جشنواره شعر فجر، از آغاز به کار شورای سیاست‌گذاری پنجمین دوره این جشنواره از فردا خبر داد. وی همچنین برگزاری این جشنواره به صورت رقابتی را موفق دانست. آیین پایانی جشنواره شعر فجر از ساعت ۱۶ در تالار وحدت تهران آغاز شده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)دكتر محسن پرویز همچنین افزود: خوشحال هستیم که امسال بر اساس وعده‌ای که سال گذشته داده شد، جشنواره به شکل رقابتی برگزار شد و به پایان رسید و برنامه‌ریزی یک‌سال گذشته نتیجه بخش بود.

وی ادامه داد: ما علاقه‌مند هستیم از شعر شاعران و همه کسانی که به رونق جشنواره کمک کرده‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

پرویز با موفق خواندن برگزاری رقابتی اين دوره جشنواره اضافه کرد: تنها اشعار ارسالی به دبیرخانه قضاوت شده‌اند و برای اینکه قضاوت داوران بدون تاثیر از نام شاعران باشد، تلاش شد اسامی در اختیار داوران قرار نگیرد و داوری‌ها صرفا براساس شعر باشد.

معاون فرهنگی وزارت ارشاد ادامه داد: امیدواریم در دوره‌های بعد، نواقص این دوره را کشف کنیم و به جایگاه مطلوبی که شعر در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از کهن‌ترین هنرها داشته، نزدیک شویم.

پرویز در پایان سخنانش از سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پيگیری و حضور افتتاحیه و اختتامیه مراسم تشکر کرد و گفت: از فردا فعالیت شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره شعر فجر آغاز می‌شود.

در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي، سید محمد حسینی، جمعی از مدیران فرهنگی کشور و تعدادی از شاعران حضور دارند. 

اسامی برگزیدگان جشنواره شعر فجر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط