شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
پرفروش‌های نشر کرگدن اعلام شد

پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر کرگدن در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب‌های پرفروش نشر کرگدن در  سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد. فهرست این آثار به این شرح زیر است:
 
«درآمدی تاریخی به نظریه تکامل» از سری مجموعه «مطالعات تکامل» نوشته جان اسکاتنی با ترجمه محمدرضا توکلی صابری است. این کتاب در 192 صفحه و به قیمت 95 هزارتومان عرضه شد.
 
«فیزیک و فلسفه» نوشته علیرضا مصوری است و در مجموعه «مطالعات علم و فناوری» قرار دارد. این کتاب در 118 صفحه و قیمت 85 هزار تومان عرضه شد.
 
«تاریخ زنان فیلسوف معاصر» توسط مری آلن وایت نوشته شده و مریم نصراصفهانی آن را ترجمه کرده است. کتاب «تاریخ زنان فیلسوف معاصر» در 456 صفحه و به قیمت 200هزار تومان در غرفه کرگدن عرضه شد.
 
«در باب حرف مفت» دیگر کتاب پرفروش نشر کرگدن توسط هری فرانکفورت نوشته شده و محسن کرمی آن را ترجمه کرده است. در این کتاب همچنین جستاری از مصطفی ملکیان نیز آمده است. این کتاب از مجموعه «فکر و زندگی» در 96 صفحه و به قیمت 60هزار تومان ارائه شد.
 
«هنر هشیارانه زیستن» کتاب پرفروش نشر کرگدن به قلم ناتانیل برندن و ترجمه کورش کامیاب است. این کتاب در مجموعه خوب‌ زیستن قرار گرفته و در 276 صفحه و به قیمت 150 هزار تومان عرضه شد.
 
«اعتمادبه‌نفس» به روایت الن دوباتن توسط صفورا رهبری ترجمه شده است. این کتاب در مجموعه خوب زیستن قرار گرفته و در 112 صفحه و به قیمت 65 هزار تومان منتشر شده است.
 
«مُخنویس» یادداشت‌های یک پزشک اعصاب درباره جهان انسان است که رضا ابوتراب آن را نوشته است. این کتاب در 352 صفحه و به قیمت 150هزار تومان به چاپ رسید.
 
«سرگذشت فلسفه غرب» به روایت مدرسه دوباتن و ترجمه میثم محمدامینی در 308 صفحه و به قیمت 140 هزار تومان منتشر شده است.
 
«روش‌های مدرن تفسیر متون مقدس» توسط فاطمه توفیقی نوشته شده و در 400 صفحه و به قیمت 170هزار تومان در غرفه کرگدن عرضه شد.
 
«بازی‌هایی برای فکر کردن» دیگر کتاب پرفروش نشر کرگدن در نمایشگاه کتاب است. این کتاب توسط رابرت فیشر نوشته شده و مبینا شاهری‌لنگرودی آن را ترجمه کرده است. کتاب «بازی‌هایی برای فکر کردن» در مجموعه فلسفه برای کودکان قرار گرفته و در 264 صفحه و به قیمت 180 هزارتومان عرضه شد.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها