جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
اهتمام دولت سیزدهم بهره‌مندی عادلانه از امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی هنری در جامعه است

محمدمهدی اسماعیلی، در بازدید از موکب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بستان گفت: اهتمام دولت سیزدهم بر حل مشکلات و بهره‌مندی عادلانه از زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در خوزستان ، محمد مهدی اسماعیلی در اخرین مقصد سفر امروز خود به خوزستان، ساعتی پیش در محل استقرار موکب کانون های مساجد استان حضور یافت.

وی  در ادامه با مردم منطقه بستان دیدار و گفتگو کرد و مردمی بودن دولت سیزدهم و رویکردهای دولت برای حل مشکلات و بهره مندی عادلانه از امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه را سرلوحه کار دولتمردان، به ویژه مجموعه وزارت فرهنگ عنوان کرد.

اسماعیلی افزود : عزم دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر رفع موانع موجود در حوزه فرهنگ و تکمیل پروژه های نیمه تمام است،

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگر سخنان خود  تلاش این وزارتخانه برای تقویت ظرفیت‌های های مردمی فرهنگ و هنر و تحرک بخشی به این حوزه  یادآور شد.

وی فردا و در دومین روز سفر خود، به شهرستان های شوش، مسجدسلیمان، هفتکل و رامهرمز می رود و ضمن افتتاح و بازدید از برخی پروژه های فرهنگی، دیداری با نماینده ولی فقیه در خوزستان و تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها