سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
انتشارات مدرسه با کتاب‌های خندان به نمایشگاه می‌آید

انتشارات مدرسه با بیش از 1000 عنوان کتاب در حوزه‌های کودک، نوجوان و بزرگسال همزمان در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و سومین نمایشگاه کتاب مجازی حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، از میان عناوین یاد شده 150 عنوان کتاب چاپ نخست سال‌های 1401 و 1400 هستند که در دو غرفه، سالن ناشران کودک و نوجوان و سالن ناشران عمومی عرضه می‌شوند.  

از جمله تولیدات نخست که در نمایشگاه عرضه می‌شود می‌توان به مجموعه «کتاب‌های خندان» اشاره کرد. این مجموعه نقیضه‌ای است بر کتاب‌های ادبی کهن که توسط شش نویسنده نوشته شده است. 

کتاب‌های «سیمرغ»، «ضحاک ماردوش» و«گلستانه» با موضوع آشنایی با ادبیات کهن؛ رمان‌های تالیف و ترجمه و همچنین کتاب‌های تصویری ویژه کودکان در کنار آثار تخصصی ویژه اولیاء، دانشجویان و رشته‌های مرتبط با امر تعلیم و تربیت دیگر آثار این انتشارات است که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

در کنار این آثار مجموعه کتاب‌های روشن؛ کتاب‌های بریل ویژه نابینایان و کم‌بینایان و کودکان کم‌توان ذهنی و کتاب‌های صوتی هم عرضه می‌شود. 

انتشارات مدرسه همواره توجه خاصی به معلمان و فرهنگیان داشته و تسهیلاتی به آنان اختصاص داده است. در این دوره از نمایشگاه نیز برای این گروه تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. از جمله می‌توان به برنامه تخفیف 4۰ درصدی با ارائه کارت شناسایی به غرفه مدرسه اشاره کرد. 

همچنین تمامی کسانی که خرید بالاتر از 500 هزار تومان داشته باشند می‌توانند درمحل غرفه، با ارائه فاکتور و کد دریافتی در قرعه‌کشی که در نظر گرفته شده شرکت کنند و جوایزی را برنده شوند.    

همچنین دیدار علاقه‌مندان کتاب با نویسندگان و جشن امضاء از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات مدرسه در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است که از جمله می‌توان به دیدار مخاطبان با مصطفی رحماندوست اشاره کرد. 

سی‌وسومین نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در سال جاری از 21 تا 31 ارديبهشت ماه در مصلای امام خميني (ره) و سومین نمایشگاه کتاب مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها