چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همت ۳ خیر در «اِوَز» فارس افتتاح شد

یک مرکز جدید فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر «اِوَز» که به همت سه شهروند خیر احداث شده، با حضور مدیرعامل کانون و پیام استاندار فارس به‌بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در فارس، نخستین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «اِوَز» چهارشنبه (۸ دی‌ماه) با حضور مهدی ‌علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران و با پیام محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و با حضور  فرماندار، مدیرکل کانون استان و تعدادی از مسئولان شهری افتتاح شد.
در بخشی از پیام استاندار فارس آمده است؛ «بستر‌سازی برای رشد و پرورش کودکان و نوجوان، وظیفه همه مسئولان است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پایگاه و مرکزی تخصصی برای گردهمایی کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه‌مند است که در مراکز فرهنگی هنری کانون حاضر می‌شوند تا با بهره‌مندی از امکانات، به شیوه آموزش غیر‌مستقیم، در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و اجتماعی، بدون هیچ‌گونه اجباری و فقط براساس علاقه، میل و توانمندی خود، در فعالیت‌های متنوع، شرکت و رشد و نمو می‌یابند.
 
در بخش دیگری این پیام آمده است؛ «بی‌شک کودکان و نوجوانان ایران اسلامی با‌استعداد خداداد و ایمان به داشته‌های درونی، می‌توانند در حرکت چرخ‌های انقلاب، نقشی سازنده را ایفا کنند.»
 
مرکز فرهنگی هنری اوز، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در زیربنایی به متراژ ۵۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر ساخته شده است و چهارشنبه 8 دی 1400 با‌حضور مدیر عامل کانون کشور افتتاح شد. این مرکز در یک طبقه به سالن مطالعه و آمفی‌تئاتر مجهز است و کانون هم ضمن تامین نیروی انسانی، این مرکز را به کتاب، قفسه، میز، صندلی، پکیج، سرمایش و گرمایش، تلویزیون، یخچال و... تجهیز کرده است.

هزینه ۳۰ میلیارد ریالی ساخت این مرکز با مساحت ۷۰۰ و زیربنای ۵۰۰ مترمربع، به همت دو برادر به نام‌های محمد و عبدالرحمان خضری و محمد فقیهی تامین و پرداخت شده است.



مدیرعامل کانون در ادامه سفر به استان فارس، به جهرم رفت. برنامه‌های کاری وی، پنج‌شنبه ۹ دی‌ماه در شیراز ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها