پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
سوغات شیراز برای فرزندان ایران، رادیوی یک‌برگی شد

آئین رونمایی از رادیوی یک‌صفحه‌ای با حضور معاونین آموزشی و پرورشی، کارشناس مسئولان، کارشناسان منطقه، گوینده‌های رادیوی یک‌صفحه‌ای و جمعی از فرهنگ‌وران و فرهنگیان در سالن برهان منطقه ۳ تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران، در این مراسم که با همکاری معاونت پژوهش منطقه و انتشارات یک‌صفحه‌ای برنامه‌ریزی شده بود به بررسی نقش داستان در آموزش و پرورش و فرهنگ شهروندی پرداخته شد.

مهدی میرعظیمی ایده‌پرداز و نویسنده‌  کتاب یک‌صفحه‌ای در آغاز این مراسم ضمن برشمردن این رادیو به عنوان سوغات شیراز برای همه فرزندان ایران، به معرفی رادیوی یک‌صفحه‌ای و گستره‌ مخاطبان، اهداف و دست‌آوردهای آن پرداخت.

 وی به تهیه‌ برنامه‌های رادیوی یک‌صفحه‌ای با استفاده از تخصص گویندگان حرفه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: گستره‌ مخاطبان ما کلیه‌ی افراد بینا و نابینا، حتی با تبدیل این داستان‌ها به زبان اشاره از این پس افراد ناشنوا هم جزو مخاطبین ما قرار خواهند گرفت.

وی در پایان صحبت‌های خود از حمایت‌های معنوی صفری مدیر منطقه، صباغ‌ها معاون پژوهش و نقیب سادات مدیر دبستان مفتح و همکاری شرکت طراحی وب زئوس به‌عنوان حامی این رویداد قدردانی کرد.

در ادامه این برنامه یارمحمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز به نقش داستان در پرورش دانش‌آموزان اشاره کرد.

نقیب سادات مدیر دبستان شهید مفتح نیز با روایت تجربه‌های مثبت خود از کتاب یک‌صفحه‌ای و همکاری با این مجموعه به تاثیرات مثبت داستان و قصه در کودکان و نوجوانان پرداخت و از همکاران و دانش‌آموزان خواست تا در این طرح مشارکت فعال داشته باشند.

در در ادامه این مراسم که بیش از ٢٥٠ مهمان از طریق برنامه‌ شاد حضور داشتند، احتشامی مجری کارشناس برنامه و اسعد سامانی و سیاهی گوینده‌های رادیو نیز به ایراد نظرات خویش پرداختند و داستان را تنها راه انتقال مفاهیم مفید به کودکان و نوجوانان برشمردند.

یادآور می‌شود: مدیران مدارس جهت بهره‌گیری از خدمات مجموعه‌ کتاب یک‌صفحه‌‌ای و برای  ارتقای فرهنگ کتابخوانی می‌توانند با کارشناسی پژوهش منطقه ۳ تهران تماس گرفته و برنامه‌های این رادیو را از طریق وب‌سایت رادیوی یک‌صفحه‌ای دنبال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها