شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
هفت کتاب پژوهشی از سه ناشر استان فارس رونمایی شد

در ششمین روز هفته بزرگداشت کتاب، از هفت اثر منتشر شده توسط انتشات تخت‌جمشید، پژهان و فرهنگ پارس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این آیین گفت: بحث ویراستاری و محتوایی را کم‌کار کرده‌ایم. هرچند امسال دو کارگاه داشتیم که استقبال خوبی شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا در زمینه‌های گوناگون کتاب با برگزاری کارگاه‌هایی توانمندی را افزایش ببخشیم.

آرین رزمجویی، مدیرگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز گفت: امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پشتیبانی از کتاب‌های پژوهشی هر استان گام برداشت. با بررسی‌هایی که انجام دادم نزدیک به ۷۰ عنوان کتاب در زمینه استان فارس از سوی انتشارات‌های فارس در یک سال گذشته به زیر چاپ رفته است.

رزمجویی ادامه داد: از این ۷۰ عنوان کتاب، ۳۲ کتاب پذیرفته شد تا در اولویت خرید کتاب باشند. این کتاب‌ها در این هفته رونمایی شدند.

یادآور می‌شود: در این آیین از کتاب «کشن در گذرگاه تاریخ» نوشته عرفان‌گرایی و صفدر مرادی، کتاب «اصل و نسب ایل باقری» نوشته محمد امیری و کتاب «تاریخ ایلخان ممسنی» نوشته ناصر اشرافی از انتشارات تخت‌ جمشید، کتاب‌های «مسجد نصیرالملک» و مجموعه کتاب‌های «خانه‌های مادری» نوشته علیرضا گل‌گلی از انتشارات پژهان و کتاب‌های گردشگری ادبی در شیراز و شیراز شهر موزه‌ها نوشته امیرحسین حکمت‌نیا و محمد کریم خرمایی از انتشارات فرهنگ پارس رونمایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها