چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
بزرگترین چاپخانه اُفست کشور بهمن‌ماه در یزد افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ استان گفت: بزرگترین چاپخانه اُفست کشور بهمن‌ماه در یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ در یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در محل این اداره کل برگزار شد.

مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: صنعت چاپ با وجود کرونا و برخی از مشکلات همچنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: طبق آمار رسمی وزارت فرهنگ‌وارشاد این استان به عنوان یکی از سرامدان صنعت چاپ در کشور است و با دارا بودن 118 چاپخانه در این زمینه فعالیت می‌کند.

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: این ظرفیت اتفاق مثبتی است که در تکنولوژی صنعت چاپ باعث شده که در خیلی از موارد صادر کننده محصولات چاپی شویم.

جوادیان‌زاده گفت: بزرگترین چاپخانه اُفست کشور در یزد طی بهمن ماه افتتاح می‌شود.

وی افزود: ایجاد شهرک چاپ، لزوما ارتقای چاپخانه‌های سنتی از جمله مواردی است که بایستی با حضور مسئولان استانی برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: دولت حتما باید با تسهیلات تعریف شده کمک کند تا این ارتقای صنعت چاپ در استان امکان پذیر شود.

جوادیان‌زاده گفت: حوزه صنعت چاپ، حوزه سرمایه‌بری است که دولت حتما به کمک این صنعت بیاید.

در پایان این مراسم از برگزیدگان صنعت چاپ تجلیل شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

در بخش کارگران، مدیران داخلی، پیشکسوتان و کارگران فنی چاپخانه‌ها، حجت میرشمسی، سعید شایق، مصطفی سعیدنیا، محمود شادکامی انتخاب شدند و در بخش چاپخانه‌های نمونه نیز چاپخانه نگارفن، حسن نجیب و چاپخانه سینا نیز روح الله فرح انتخاب شدند.

در بخش چاپخانه‌های شهرستانی نیز فلاح مدیر مسئول چاپ فجر تفت تجلیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط