شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی از آذربایجان‌غربی کلید خورد

مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اجرای شش قصه‌گو راه یافته به این مرحله در ارومیه کلید خورد.

جواد زاهدی، مدیدکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: این مرحله از جشنواره قصه‌گویی به صورت آنلاین برای گروه داوری مستقر در ستاد مرکزی تهران پخش شد و قصه‌گویان نیز از طریق مانیتور موجود در سالن قصه‌گویی در برابر داوران قصه‌های خود را روایت کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس در بخش زنان و مردان، معصومه حیدرپور با قصه «گردوی خوشمزه» از نقده، اسرین ابراهیمی با قصه «راز گل محمدی» و چیمن حیدری با قصه «باد سام» هر دو از مهاباد و در بخش دختران و پسران مروا فرجی با قصه «پسته و هفت برادر» از ارومیه، نارین فرجی با قصه «زنگ موش‌ها» و بیتا محمدامینی با قصه «می‌خواهی دوست من باشی» هر دو از مهاباد در  مرحله منطقه‌ای حضور داشتند.

زاهدی ادامه داد: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» و «پادکست» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها