سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
برپایی 120 نشست در کمیته علمی فرهنگی نمایشگاه کتاب

در طول هفت روز برپایی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران، 120 نشست از سوی کمیته علمی فرهنگی نمایشگ با موضوع کتاب برگزار شده است.

داریوش نویدگویی؛ مدیر کمیته علمی فرهنگی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: تا ظهر امروز (سه‌شنبه 10 اردیبهشت) هم‌زمان با هفتمین روز نمایشگاه کتاب تهران، 120 برنامه مختلف در کمیته علمی فرهنگی برگزار شده است.
 
وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل نشست‌های نقد و بررسی و رونمایی کتاب بوده که با مشارکت نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی مرتبط با حوزه‌های مختلف برگزار شده است.
 
نویدگویی با بیان اینکه در چهار روز آینده نیز برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد، گفت: پیش‌بینی ما این است که تا روز چهاردهم اردیبهشت نشست‌های ما در این کمیته از 200 برنامه بیشتر شود.
 
وی یادآور شد: در این میان اگر ناشر یا نویسنده‌ای قصد داشت نشست رونمایی یا جشن امضای کتاب برگزار کند، می‌تواند با مراجعه به کمیته علمی و فرهنگی درخواست خود را به صورت کتبی ارائه کند.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» تا 14 اردیبهشت 8 هر روز از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام  خمینی (ره) برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها