پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کتاب‌هایی که استرستان را کاهش می‌دهد

سایت topnursing در گزارشی کتاب‌هایی که باعث کاهش استرس شده است را در قالب پیشنهاد پرستاران منتشر کرده. جالب است که کتاب «چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد» نوشته اسپنسر جانسون در این لیست قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)  ممکن است شما از این واقعیت غافل باشید که خواندن به عنوان یکی از بهترین راه‌های کاهش سطح استرس ثابت شده است. همچنین به شما کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر کار کنید. برخی از کتاب‌های موجود در بازار طبق دیدگاه پرستاران از مزایای منحصر به فرد برخوردار هستند. بنابراین، سایت topnursing لیستی از کتاب‌هایی تهیه کرده‌ است که پرستاران در یک رای‌گیری آن‌ها را پیشنهاد داده‌اند. این کتاب‌ها نه تنها درباب پرستاری نوشته شده است، بلکه ذهن خوانندگان را تسکین می‌دهد.


پس‌انداز زندگی؛ نوشته شده توسط سندی سامر
شما ممکن است مدل زندگی پرستاری را در فیلم‌های تلویزیونی دیده باشید. این کتاب حقیقت را در مورد این موضوع به خوبی نشان می‌دهد. در واقع آن چیزی که از پرستاران در نمایش‌ها و فیلم‌ها دیده می‌شود تا حد زیادی غیر واقعی است. آن‌ها استرس زیادی را در طول روز متحمل می‌شوند اما در بسیاری مواقع خوب می‌دانند چگونه کنترل کنند.

سندی سامرز در این کتاب توضیح می‌دهد كه چگونه پرستاران به جای افرادی كه آگاهی خوبی دارند، تنها به عنوان افراد عرضه‌كننده قرص به تصویر كشیده می‌شوند. به گفته وی، این امر باعث می‌شود اعتقاد بیماران نسبت به پرستاران تا حدی کم شود. بنابراین، در این کتاب، نویسنده در تلاش است تا وجهه حرفه‌ای پرستاران را بازگو کند.


مراقبت‌های ویژه: داستان یک پرستار؛ نوشته اکو هرون
اگرچه این کتاب توسط اکو هرون در 1980 منتشر شد، اما هنوز هم یکی از محبوب‌ترین کتاب‌هایی است که پرستاران در بخش مراقبت‌های ویژه به ان رای داده‌اند. در حقیقت نویسنده کار و تجربیات خود را شرح می‌دهد. هرون هنوز به پرستارانی کمک می‌کند که در اتاق‌ها و محیط‌های حساس کار می‌کنند. وی راه‌های خوبی برای کنترل استرس به مخاطبان می‌دهد.

 
چه کسی پنیر من را جابجا کرد؟ نوشته  اسپنسر جانسون
 جالب است که کتاب «چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد» جزو کتاب‌های است که پرستاران رای بیشتری به آن داده‌اند. این سایت نوشته اگر عاشق خواندن کتاب‌های طنز هستید، «چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد» از بهترین کتاب‌ها برای کنترل شرایط نامطلوب است. اسپنسر جانسون پزشکی است که در مورد 4 نوع شخصیت صحبت می‌کند که با روش منحصر به فرد خود تغییراتی را ایجاد می‌کنند. این کتاب روش‌های ویژه‌ای را برای مقابله با چنین شرایطی ارائه می‌دهد.

 
وقتی پرستاران به خودشان صدمه می‌زنند: شناخت و غلبه بر چرخه زورگویی؛ نوشته چریل دلاثگا
به عنوان یک پرستار، باید به تنازعات و اختلافات بین همکارانی که برای مدت طولانی در محیط‌های بسته کار می‌کنند، واقف باشید. این اثر توضیحات مفصلی درمورد این موضوعات به پرستاران ارائه می‌دهد.


 
ابزارهای سلامتی و معاینات فیزیکی نوشته مری الن زاتور
اگر شما می‌خواهید توضیحات قابل استفاده از مراقبت‌های بهداشتی اساسیکه پرستاران نیاز دارند بدانند تا برای بیماران ارائه دهند را بفهمید، باید این کتاب جامع تشخیص پرستاری را بخوانید. «ابزارهای سلامتی و معاینات فیزیکی» همه چیز را با مثال‌ها و شکل‌های رنگی نشان می‌دهد. اطلاعاتی که این کتاب در اختیار پرستاران قرار می‌دهد، ترفندها و تکنیک‌های معاینه بالینی برای بیماران است. نه تنها از نظر روانی- اجتماعی بلکه رشد جسمی بیمار به عنوان بهترین رویکرد مراقبت در ارزیابی سلامت و معاینه فیزیکی در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها