پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
تحکیم پایه‌های اقتدار صنعت چاپ با تکیه بر توان ملی

علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر معتقد است؛ صنعت چاپ کشور با تکیه بر توان ملی و بهره‌مندی از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خویش، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات و با تأسی از دانش، افق‌اندیشی و نگاه به سیر تحول این صنعت بتواند پایه‌های اقتدار را تحکیم بیشتری ببخشد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی اکبر ابراهیمی، مدیر کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: «یازدهم شهریور ماه روز ملی صنعت چاپ گرامی باد

به پاس نقش و اهمیت راهبردی صنعت چاپ، با تدبیر خردمندانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب عالمانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۱ شهریور ماه، روز صنعت چاپ نامگذاری شد. اختصاص اين روز، فرصت مناسبي است تا به مهم‌ترين صنعت فرهنگی به عنوان صنعت کلیدی، موثر و هویت بخش نگاهي انديشمندانه شود.
 
11 شهریور ماه روز ملی صنعت چاپ که روز ارج نهادن به تلاش فعالان شریف و فرهیخته عرصه چاپ و نشر است را به تمامی پیشکسوتان، اساتید، صاحب نظران، متخصصان، کارآفرینان، نوآوران، مدیران، کارشناسان و کارکنان تلاشگر این عرصه پیشاپیش تبریک می‌گویم.
 
امید است  صنعت چاپ کشور با تکیه بر توان ملی و بهره‌مندی از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خویش، با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات و با تأسی از دانش، افق اندیشی و نگاه به سیر تحول این صنعت بتواند پایه‌های اقتدار را تحکیم بیشتری ببخشد؛ و به فضل خداوند فصل نوین تحول، توسعه تجارت و شکوفایی اقتصادی از ثمرات شیرین آن باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها