یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
فقدان بیژن درویش برای صنعت چاپ، جبران‌ناپذیر است

فقدان بیژن درویش، برای خانواده صنعت راهبردی چاپ، جبران ناپذیر و سرمایه گران‌سنگ از دست رفته‌ای است که وظیفه همه فعالان و دست اندرکاران بویژه انجمن علمی فناوری چاپ ایران را برای گسترش اموزش های هدفمند و در همه مقاطع دانشگاهی و امور علمی و پژوهشی سنگین‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران:«
خبر تاثرانگیز رحلت جانسوز استاد و معلم پیشکسوت صنعت چاپ کشور و عضو هیات موسسین انجمن علمی فناوری چاپ ایران و چهره برگزیده علمی 21 امین جشنواره ملی صنعت چاپ مرحوم مغفور مهندس بیژن درویش کجوری باعث تألم و تأسف شد.
 
خدمات ارزشمند و به یادماندنی این معلم و استاد با اخلاق،  خدوم و بی آلایش در پایه‌گذاری آموزش‌های مهارتی و آکادمیک و تربیت دانش آموزان هنرستان امام صادق (ع)  و دانشجویان مراکز دانشگاهی توانمند و با دانش بر هیچ یک از فعالان و دست اندرکاران فراموش شدنی نیست.
 
بی شک فقدان ایشان برای خانواده صنعت راهبردی چاپ، جبران ناپذیر و سرمایه گران‌سنگ از دست رفته‌ای است که وظیفه همه فعالان و دست اندرکاران بویژه انجمن علمی فناوری چاپ ایران را برای گسترش اموزش های هدفمند و در همه مقاطع دانشگاهی و امور علمی و پژوهشی سنگین‌تر خواهد کرد.
 
بطور حتم مشارکت این استاد خستگی ناپذیر در تاسیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران به عنوان آخرین خدمات ارزشمند و سامان دهنده و ماندگار آن مرحوم بشمار می‌آید.
 
همچنین در مراسم بیست و یکمین جشنواره ملی صنعت چاپ در پایان قرن 14 هجری شمسی، شاهد خلق جلوه‌های کم نظیر و فراموش نشدنی در پاسداشت مقام رفیع استاد و معلم تحت تاثیر انتخاب و مراسم تجلیل از مرحوم بیژن درویش کجوری به عنوان اولین برگزیده چهره علمی صنعت چاپ بودیم.

و اکنون انجمن علمی فناوری چاپ ایران ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز ایشان و خانواده بزرگ صنعت چاپ از تک تک سروران و فعالان  بویژه دانشجویان و دانش پژوهان و علاقه مندان برای شرکت در مراسم گرامیداشت مرحوم بیژن درویش کجوری همزمان با سومین روز گذشت ایشان، دعوت می‌کند.
 
امید است با حضور و مشارکت ارزشمندتان در مراسم گرامیداشت آن مرحوم، برای ادامه مسیر راهگشایش در ارتقا سطح علمی و دانشی صنعت چاپ کشورمان هم‌پیمان شویم.
 
روحش شاد و یادش گرامی»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها