جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
تالار گفت‌وگوی نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛ پل ارتباط با ناشران برتر ایرانی

رئیس کمیته رسانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب عمان شرکت در هم‌اندیشی ناشران ایرانی و عربی در تالار گفت‌وگوی نمایشگاه مجازی کتاب تهران را «یک تجربه پربار، آموزنده و دل‌انگیز» و پلی برای ارتباط با ناشران برتر ایرانی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان عنوان کرد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)-  مونس هاشم الحطاب، مدیر «انتشارات أ ب ت» و رئیس کمیته رسانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب عمان: پیش از هر کلامی، از بخش بین‌الملل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اولین نمایشگاه بین‌المللی مجازی کتاب تهران برای دعوت از بنده برای شرکت در هم‌اندیشی ناشران ایرانی و عربی با موضوع ترجمه و نشر آثار ادبیات کودک و نوجوان بسیار سپاسگزارم.
 
در واقع شرکت در این هم‌اندیشی در تالار گفت‌وگوی نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک تجربه پربار، آموزنده و دل‌انگیز برای شخص بنده بود؛ چرا که از طریق آن توانستم تجربه ارتباط با ناشران برتر ایرانی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان را داشته باشم.
 
شرکت در این وبینار مجازی در من اشتیاق فراوانی برای ارتباط با ناشران ایرانی برقرار کرد. همچنین مواجهه و دیدار با نماینده طرح گرنت  ـ که پیش از این هیچ شناختی از این طرح حمایتی کتاب نداشتم ـ تجربه جالبی بود.
حمایت سخاوتمندانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از ترجمه کتاب‌های ایرانی، به نام طرح گرنت برای من دستاورد جدیدی از شرکت در این نشست بود. همچنین این اولین تجربه من با چنین موسسه‌ای در ایران و ناشران ایرانی بود و بسیار مشتاقم پس از این جلسه، ارتباطات بیشتری با ایران درمسیر تبادل فرهنگی داشته باشیم. 

تشکر خالصانه از دعوت برای شرکت در این هم‌اندیشی مفید را دارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها