پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
وطن همیشه جاویدانم، تندرست و پابرجا بمان

مرضیه حسن‌پور در بحبوحه شیوع کرونا، در پیامی امیدبخش برای همه مردم ایران، استقامت و سلامتی آرزو و مردم را به خودمراقبتی، رعایت اصول پیشگیری و در خانه ماندن توصیه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ایران عزیز ما و مردمان سرتاسر کره خاکی چندین ماه است که درد و دغدغه‌ای مشترک دارند، دردی فراتر از مرزها، قومیت‌ها، بازی‌های سیاست و قدرت. ویروسی کوچک دنیا را در سیطره خود درآورده و پیش می‌تازد. اما این ویروس نیز با همه توان و قدرت‌نماییش به‌زودی در برابر توانمندی و دانش بشر تسلیم خواهد شد. چیزی که این روزها بیش از هر دارویی می‌تواند دنیا را سرپا نگه دارد و به ما توان مقابله با این بیماری جهان‌شمول را بدهد، واژه سحرانگیز «امید» است؛ امید به بزرگی پروردگاری یکتا، امید به همدلی مردم جهان، امید به نبوغ بشر و امید به رسیدن روزهای روشن آینده.   
 
دکتر مرضیه حسن‌پور؛ نویسنده و عضو هیأت علمی دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در پیامی امیدبخش در آستانه سال جدید، برای همه ایرانیان سلامتی و امید به رسیدن روزهای روشن آرزو می‌کند.
 
«در واپسین روزهای سال 98، ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و سال 99 به همه مردم ایران، برای هموطنانم آرزوی تندرستی و شادی دارم.

در این روزهای سخت قوی باشید و با خودمراقبتی و رعایت اصول پیشگیری و از همه مهمتر در خانه ماندن، سالم بمانید تا این زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع و همه‌گیری آن به خاموشی برسد. هموطنم سالم بمان تا ایرانِ همیشه جاویدان و سرافراز ما سالم بماند.

همکار عزیز پرستار و پزشک و سایر اعضای کادر مراقبت و درمان، خدا قوت. سالم بمانید تا با خدمت شما، مردم و کشور ما این بحران را با سلامت پشت‌سر بگذارند. سلامت ایران در گرو سلامت مردم و سلامت مردم در گرو سلامت شما عزیزان است. سلامت شما با خودمراقبتی و مشارکت و همراهی مردم حاصل می‌شود. همچون همیشه باید «دست در دست هم دهیم به مهر   تا که میهن خویش را کنیم آباد».

وطنم، وطن همیشه جاویدانم، تندرست و پابرجا بمان.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها