جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
نگاهي بر تاثير بازي‌‌هاي گوناگون بر ابعاد رشد كودكان

مدير مسوول انتشارات بامداد كتاب از چاپ چهارم كتاب «بازي‌هايي براي رشد كودك» خبر داد و گفت: اين اثر با ارايه انواع بازي‌ها، به نقش اساسي و حياتي بازي و ورزش در رشد كودكان اشاره دارد._

مهدي صادقي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: در اهمیت و ارزش بازی برای کودکان سخنان بسیاري گفته و نوشته شده و امروزه کمتر کسی است که در حوزه تاثیرات مثبت و سازنده بازی‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان تردید داشته باشد، اما کتاب «بازي‌هايي براي رشد كودك» به صورت ويژه و براي نخستين بار با استفاده از فعالیت‌های فیزیکی و بازي‌هاي مختلف، تاثير اين عناصر را در فرايند رشد و جنبه‌های اجتماعی، روحی، ادراکی و نیز فیزیکی كودكان بررسي مي‌كند.

وي با اشاره به اين كه مخاطبان اين اثر را مربيان، معلمان و اولياي كودكان تشكيل مي‌دهند، يادآور شد: در تاليف اين اثر به نيازهاي جسماني، شناختي، اجتماعي و عاطفي كودكان توجه ويژه‌اي شده است.

مدير مسوول انتشارات بامداد كتاب تصريح كرد: مخاطب با مطالعه اين كتاب مي‌آموزد كه بازي مي‌تواند حس احترام به ديگران، مهرباني و خلوص را در كودكنا پرورش دهد و حس نوآوري را در آنها شكوفا سازد.
صادقي بيان كرد: به اعتقاد مولف، كودك، هر رفتاري كه در بازي در پيش مي‌گيرد، در بزرگسالي نيز از بسياري جهات همان رفتار را خواهد داشت.

وي در پايان گفت: مخاطبان با مطالعه اين كتاب مي‌آموزند كه از طريق انواع بازي‌هاي مطرح شده، اعضاي بدن و عضلات كودك، سالم و ورزيده مي‌شود و او را از ركود و خمودگي دور مي‌كند. 

چاپ چهارم كتاب «بازي‌هايي براي رشد كودك» اثر «برايان بورت» با ترجمه عبدالصاخ زر در شمارگان 1000 نسخه، 96 صفحه و بهاي 30000 ريال به تازگي از سوي انتشارات بامداد كتاب منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط