دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴
رومن پولانسكي در ماهنامه «فيلم»

شماره 421 ماهنامه «فيلم» به مدير مسوولي مسعود مهرابي منتشر شد. در اين شماره كتاب «رومن به روايت پولانسكي» نوشته رومن پولانسكي به همراه 32 اثر سينمايي نقد و بررسي شده است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ماهنامه شماره 421 با نقد و نظر منتقدان و نويسندگان سينمايي در بخش «خشت و آينه» آغاز مي‌شود. 

مطالب این نشریه با رويدادهاي يک ماه گذشته ادامه مي‌يابد كه «درآستانه جشنواره فجر»،‌«فيلم‌هاي تازه»،«سياست‌هاي اكران فيلم‌هاي اول»،«ديده‌بان»،‌«براي دو ديدگاه عليه دو فيلمساز»، «نمايشگاه عكس‌هاي رضا كيانيان»،«‌در گذشتگان»،‌«واقعه‌نگاري يك عشق سينما از نمايش‌هاي فيلم‌هاي كوتاه مستند در سينما سپيده» از جمله عناوين آن است.

«در تلويزيون»،«نمايش خانگي»،«اسطوره‌شكني از كارگردان»، «ديداري با راجرت ايبرت»،«نماي درشت»،«موسيقي فيلم»، «تماشاگر»،«بازخواني‌ها» و «بيست سال پيش همين ماه» از جمله دیگر عناوين ارايه شده در شماره 421 است.

فيلم‌هاي «عصر جمعه»، «طبقه سوم»، «عروسك»، «نفوذي»، «خاله سوسكه»، «فرود در غربت» و «چراغ قرمز» در اين شماره نقد و بررسي شده است.

صفحه 118 تا 123 ماهنامه «فيلم» به معرفي و نقد كتاب اختصاص پيدا كرده است. اصغر يوسفي‌نژاد نخست به نقد كتاب «رومن به روايت پولانسكي» نوشته رومن پولانسكي كه توسط آزاده اخلاقي ترجمه شده پرداخته و در ادامه 32 كتاب سينمايي چون «انيميشن رايانه‌اي»، «سينماي سلطه»، «نقاشي كارتوني»، «تصوير و ذهن»، «از كلمه تا تصوير» و «سينماي مستند ايران و جهان» را معرفي كرده است.

شماره 421 ماهنامه «فيلم» به مدير مسوولي مسعود مهرابي و زيرنظر شوراي نويسندگان با قيمت 1200 تومان منتشر شده است. دبير هيات اجرايي و تحريريه اين ماهنامه عباس ياري است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها