چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۲
سومین دفتر شعر نصرت‌الهی منتشر می‌شود

سومین دفتر شعر آرش نصرت‌الهی با عنوان «فصل کاشتن کلمات» مراحل اداری انتشار را طی می‌کند. این مجموعه دربرگیرنده 49 قطعه شعر آزاد پیرامون مسائل اجتماعی است.\

نصرت‌الهی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: سومین مجموعه شعر من با عنوان «فصل کاشتن کلمات» دربرگیرنده سروده‌های سال 1386 تا 1389 است. 

وی با تاکید بر این نکته که به دنبال مضمون جدیدی در اشعارش بوده است اظهار داشت: تمامی اشعار این مجموعه در قالب آزاد سروده شده‌اند. مضمون اشعار مجموعه پیشین من بیشتر صلح و مسائل اجتماعی بود، اما در این دفتر با رویکردی انتقادی به سراغ مضامین اجتماعی رفته‌ام.

این شاعر به تغزلی بودن اشعارش اشاره و تصریح کرد: در اشعارم سعی داشتم تغزل و شعر اجتماعی را تلفیق کنم و در حقیقت به شعر غنایی دست یابم.

وی درباره نحوه اجرای اشعارش در این مجموعه توضیح داد: به‌نظرم فرصت‌های جدیدی را برای ارتباط میان مضمون و تصاویر شعری برقرار کرده‌ام.

نصرت‌الهی در پایان یادآور شد: حدود 49 قطعه شعر برای این مجموعه در نظر گرفته‌ام. در حال حاضر این دفتر توسط نشر چشمه مراحل اداری انتشار را طی می‌کند.

آرش نصرت‌الهی متولد 1357 در آستارا است. پیش‌تر مجموعه‌های شعر ‌«رفته‌ام خودم را بیاورم» و «تو/ تهران/ ‌1358» از او به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط