دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰
«بر کرانه شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)» در مسكو

کتاب «بر کرانه شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)» با همکاری و مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به زبان روسی در مسکو به چاپ رسید.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، اين كتاب اثري از جواد محدثی است و در شمار سودمندترین آثار اخلاقی به شمار مي‌آيد که از دیر باز توجه اهل معنا و سالکان راه تهذیب را به خود جلب کرده است. 

غنای محتوا، استناد به آیات و روایات فراوان، طرح مباحث نظری اخلاق و عرفان و اشاراتی بی‌شمار به دقایق عرفانی و نکات بدیع و نظری در زمینه چهل حديث امام خميني(ره)، از جمله ويژگي‌هاي اين نوشتار محسوب مي‌شوند. 

از ديگر تاليفات جواد محدثي، نويسنده پركار حوزه دين و انديشه مي‌توان كتاب‌هاي آشنایی با اسوه‌ها، آفات علم، اخلاق معاشرت، از همدلی تا همراهی، الفبای انقلاب، الفبای زندگی؛ آشنایی با اصول و عوامل تحکیم خانواده، الهی نامه، راه زندگی؛ الفبای سعادت خانواده، سلوک دانشجویی، سینای نیاز، فرهنگ عاشورا، فرهنگ غدیر و قلمرو دل را نام برد.

کتاب «بر کرانه شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)» با همکاری و مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در شمارگان 3000 نسخه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها