پنجشنبه ۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
تشريح مباحث كاربردي بازگشت دوباره به زندگي پس از طلاق

مترجم كتاب «بازسازي زندگي پس از مرگ» گفت:‌ اين نوشتار با ارايه مباحثي كاربردي درباره بازگشت دوباره زوجين به زندگي پس از طلاق نگاشته شده است._

اكرم كرمي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) با تاكيد بر اينكه كتاب حاضر به پيشنهاد ناشر براي ترجمه انتخاب شده است‌، افزود: علل رخداد طلاق، ازدواج و استحكام پايه‌هاي زندگي، روابط سالم و ناسالم، در اين كتاب تشريح شده است.

وي در ادامه افزود: بر مبناي نظر نويسنده كتاب، ‌ازدواج همانند يك پل و زن و مرد دو پايه‌هاي اصلي آن به‌شمار مي‌روند و ‌هر آسيبي به پايه‌هاي پل برسد، عامل فروريختن آن مي‌شود. مباحثي چون چرا طلاق رخ مي‌دهد و پس از طلاق چه كنيم در 17 راهكار كاربردي در كتاب تشريح شده است.

وي با بيان اين كه نويسنده اين نوشتار سمينارهاي متعدد طلاق و ازدواج را برگزار كرده است،‌افزود: در اين كتاب تشريح شده است كه ازدواج اشتباه را نبايد با يك ازدواج عجولانه ديگر جبران كرد، زيرا عوامل ريشه‌اي مشكلات بايد در درون افراد حل شود تا بتوانند زندگي مجدد ديگري را آغاز كنند.

نشست نقد و بررسي كتاب «بازسازي زندگي پس از طلاق» اثر دكتر بروس فيشر و رابرت آلبرتي از انتشارات صابران با حضور اكرم كرمي،‌ مترجم كتاب،‌ حسن تقوي و سپيده باطبي شنبه، يازدهم دي ماه ساعت 30/16 تا 30/18 در سراي اهل قلم موسسه خانه كتاب برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها