چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۰
«تجسم خلاق» و «شاه كليد توانگري» در مسير انتشار قرار گرفت

دو عنوان كتاب «تجسم خلاق» از آسيه پوراقبال و «شاه كليد توانگري» به ترجمه حميده هوشمند به زودي از سوي نشر گل‌محمدي منتشر خواهد شد.\

مهدي گل‌محمدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: كتاب «تجسم خلاق» اثر شاكتي گواين با ترجمه آسيه پوراقبال به استفاده از تصويرسازي ذهني و عبارات تاكيدي براي ايجاد تغييراتي مثبت در زندگي مي‌پردازد.

وي افزود: اين تصويرسازي در حوزه‌هاي تندرستي، آموزش و پرورش، تجارت، ورزش و هنرهاي تجسمي كارساز است. اين نوشتار تاكنون به 25 زبان ترجمه شده و با نخستين انتشار 20 سال پيش، حركتي نوين در رشد فردي ايجاد كرده است.

گل‌محمدي با تاكيد بر اينكه اين نوشتار به صورت كامل بازبيني شده است،‌ يادآور شد: تجسم خلاق شامل تجسم‌ها،‌ تمرينات و فنوني است كه به عنوان بخشي از فعاليت‌هاي روزمره عامل احاطه افراد بر زندگي است. مولف در اين كتاب روش‌ها و شيوه‌هاي كاربردي و آساني براي برتري قدرت جسم بر تغيير الگوهاي عادتي منفي،‌ ارتقاي عزت نفس و رسيدن به اهداف شغلي، بهبود جسمي و دستيابي به آرامش ارايه داده است.

وي همچنين درباره كتاب «شاه كليد توانگري» توضيح داد: اين نوشتار به بيان حقايقي درباره توانگري مي‌پردازد. بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه وقتي كالاي جديدي تهيه مي‌كنند، بايد به فكر فضا برايش باشند و در محيط كار و زندگي خود ايجاد خلاء كنند تا آن كالاي جديد جاي خود را پيدا كند. در صورتي كه حقيقت خلاء مي‌گويد اگر به داشتن چيزي فكر مي‌كنيد، ابتدا خلاء ايجاد كنيد، خواسته‌ شما خود به وقوع مي‌پيوندد.

گل‌محمدي اظهار داشت: اين‌ كتاب با بيان حقايقي اين ‌چنين تلاش دارد تا شاه‌كليد توانگري را در اختيار خوانندگان قرار دهد. 

اين دو كتاب به زودي از سوي نشر گل‌محمدي منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها