شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷
دبير «ايبنا نوجوان» تقدير شد

حميدرضا داداشي، دبير «ايبنا نوجوان» و نويسنده‌ي حوزه‌ي كودك و نوجوان در سيزدهمين دوره‌ي جشنواره‌ي «سلام» براي نگارش رمان «پشت ديوار مدرسه» تقدير شد.

ايبنا نوجوان: جشنواره‌ي كتاب سال «سلام» هر سال از سوي مجلات سلام‌بچه‌ها، پوپك و سنجاقك برگزار مي‌شود و كتاب‌هاي منتشر شده در حوزه‌ي كودك و نوجوان را بررسي مي‌كند.

حميدرضا داداشي، دبير گروه «ايبنا نوجوان» از خبرگزاري كتاب ايران براي كتاب «پشت ديوار مدرسه» در اين جشنواره برگزيده شد. 

هيات‌داوران سيزدهمين جشنواره‌ي «سلام» اين كتاب را به دليل «پرداخت خوب و ارايه‌ي قصه‌ي زيبا درباره‌ي مبارزات نوجوانان در بحبوحه‌ي پيروزي انقلاب» انتخاب كرده‌اند.

كتاب «پشت ديوار مدرسه» داستان چند نوجوان را بيان مي‌كند كه در وقايع انقلاب در سال 57 و در غياب معلم خود كه راهنماي آن‌ها در مبارزات عليه رژيم ستم‌شاهي بوده، مي‌خواهند اعلاميه‌ي امام‌خميني(ره) را تكثير و در محله‌ي خود منتشر كنند.

اين كتاب، دغدغه‌هاي اين نوجوانان را براي انتشار اين اعلاميه به تصوير مي‌كشد. اين نوجوانان كه با سخت‌كوشي به مبارزه عليه طاغوت مي‌پردازند نتايج مبارزات خود را در محله مي‌بينند و انگيزه‌ي بيش‌تري براي ادامه‌ي فعاليت مي‌گيرند.

كتاب «پشت ديوار مدرسه» از سوي انتشارات عروج (وابسته به  موسسه‌ي تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) در 96 صفحه با بهاي 1100 تومان منتشر شده است.

حميدرضا داداشي پيش از اين مجموعه داستان «عزيز خانم» را براي نوجوانان منتشر كرده و يك مجموعه‌ي پنج جلدي با عنوان كلي «100 پند و حكايت» براي پنج‌تن آل عبا(ع) تاليف كرده است.

علاوه بر اين كتاب‌ها، داستان‌هاي اين نويسنده در مجلات كودكان و نوجوانان مانند رشد، كيهان بچه‌ها، شاهد و دوچرخه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها