سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
كتابشناسي ولايت فقيه آماده تاليف مي‌شود

محقق و کتاب‌شناس حوزه علوم انسانی ایران «كتابشناسي ولايت فقيه» را مي‌نويسد. در اين مجموعه تمامي آثار مكتوب اعم از كتاب‌هاي مستقل، پايان‌نامه‌هاي سراسر كشور و مقالات مجلات معتبر براي تحقيق و پژوهش در اين حوزه معرفي خواهند شد.\

سلمان حبیبی در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار كرد: اين اثر را به سفارش مركز اسناد انقلاب اسلامي در دست تاليف دارم و در آن موضوعات خاص حكومت اسلامي و ولايت فقيه را عنوان خواهم كرد.

وي اطلاعات كتابشناختي آثار مرتبط با موضوع اثر اعم از عنوان كتاب، نام نويسنده، محل نشر، ناشر، نوبت و سال چاپ، تعداد صفحات و قطع اثر را از جمله اين داده‌ها برشمرد و از اين كتاب به عنوان اثري مرجع در حوزه تحقيقات ياد كرد.

حبيبي مخاطبان اصلي اين كتاب را محققان حوزه‌هاي علوم سياسي، علوم اسلامي، فقه و حوزه ولايت فقيه خواند و گفت: پيش‌بيني مي‌كنم تدوين اين مجموعه تا پايان سال اتمام يابد.

محقق و کتاب‌شناس حوزه علوم انسانی ایران يادآوري كرد: مطالعه ماخذشناسي‌ها و كتابشناسي‌هاي موضوعي در انجام پژوهش‌ها از اولويت‌هايي‌اند كه مسير تحقيقات انجام شده و خلاءهاي موجود را نشان مي‌دهند و محقق با مطالعه اين آثار مي‌تواند مسير صحيح را دريابد و از موازي‌كاري‌ها بپرهيزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط