شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۲
برگزاری نشست «نیما یوشیج در قلمرو نقد و نظریه‌ ادبی»

نشست سه‌شنبه(30 شهریور) از سلسله نشست‌های مرکز فرهنگی شهر کتاب به بررسی موضوع «نیما یوشیج در قلمرو نقد و نظریه‌ ادبی» اختصاص دارد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز فرهنگی شهر کتاب، تاکنون درباره‌ شعر و خلاقیت شعری نیما یوشیج، آثار ارزنده‌ و متعددی منتشر شده است. همچنین می‌توان تاملات او را درباره‌ شعر و انواع دیگر متون ادبی در میان انبوه یادداشت‌ها و نامه‌های پراکنده‌‌اش یافت.

به تازگی نیز اندیشه‌های نیما یوشیج در دو کتاب «نیما یوشیج و نقد ادبی» نوشته‌ ایرج پارسی‌نژاد و «در تمام طول شب، بررسی آراء نیما یوشیج» نوشته‌ احمدرضا بهرام‌پور عمران بررسی و تحلیل شده است. این دو کتاب به ترتیب توسط انتشارات سخن و مروارید منتشر و راهی بازار کتاب شده‌اند.

در نشست «نیما یوشیج در قلمرو نقد و نظریه‌ ادبی» ایرج پارسی‌نژاد، احمدرضا بهرام‌پور عمران و دیگر علاقه‌مندان این حوزه حضور دارند و پیرامون موضوع نشست به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

نشست هفتگی شهرکتاب سه‌شنبه(30 شهریور) از ساعت 16 و 30 دقیقه در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط