شنبه ۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷

کتاب جدید «تیلو سارازین» سناتور سابق برلین و عضو فعلی هیات مدیره بانک فدرال با عنوان «آلمان خود را از میان می‌برد- چگونه کشورمان را به خطر می‌اندازیم» پیش از انتشار، پرفروش شد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، طبق اعلام سایت فروش اینترنتی کتاب «آمازون»، با اعلام خبر پیش فروش این کتاب، که تا چند روز آینده به بازار عرضه خواهد شد، این کتاب در مکان نخست جدول کتاب‌هایی که برای پیش فروش عرضه شده‌اند، قرار گرفت. 

در حالي كه روز گذشته انتقاد از تئوری این سیاستمدار در مورد مهاجرت تمامی نداشت، «آنته ساوان» وزیر آموزش و پرورش در این مورد اظهار داشت: من نظریه آقای «سارازین» را به طور قطعی در گروهي قرار نمي‌دهم.
 
«روپرشت پولنتس» دیگر سیاستمدار آلمانی نیز از «سارازین» به دلیل خدشه وارد کردن به وجهه آلمان انتقاد کرد. 

«تیلو سارازین» سیاستمدار 66 ساله، در این کتاب به توصیف تجربیات عمیق خود در عرصه سیاست و عواقب ناشی از کاهش نرخ تولد و مهاجرت‌های مشکل‌آفرین رو به افزایش پرداخته است. منتقدان مي‌گويند او نمی‌خواهد خود را با این مساله تطبیق دهد که آلمان نه تنها پیرتر و کوچکتر، بلکه هرچه بيشتر وابسته به پرداخت‌های دولتی می‌شود. 

وی در کتاب خود آلمان را کشوری در معرض خطر ترسیم کرده و به ارائه راه حل هایی برای این مشکلات پرداخته است.

«آلمان خود را از میان می‌برد- چگونه ما کشورمان را به خطر می‌اندازیم» در 464 صفحه و ظرف چند روز آینده توسط انتشارات «د و آ» منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها