سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
نويسندگان كودك در كتابخانه ملي گردهم مي‌آيند

حدود يكصد نويسنده و شاعر كودك و نوجوان، شنبه هفته آتي (30 مرداد) در دهمين روز ماه مبارك رمضان در مراسم افطاري سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران حضور مي‌يابند و از نزديك با بخش كتابخانه ديجيتال (آنلاين) كودكان و نوجوانان اين كتابخانه آشنا مي شوند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بخش كودك و نوجوان كتابخانه ملي كه مديريت آن را مصطفي رحماندوست شاعر و نويسنده بر عهده دارد، اين مراسم را با هدف آشنا‌سازي نويسندگان حوزه كودك و نوجوان با كتابخانه ديجيتال (آنلاين) اين بخش ترتيب داده است.

در اين ضيافت، نويسندگان كودك و نوجوان با اين كتابخانه آشنا مي‌شوند. رحماندوست از نويسندگان مختلف حوزه كودك و نوجوان براي حضور در اين مراسم دعوت كرده است.

بخش ديجيتال كتابخانه ملي ايران ارديبهشت امسال فعاليت خود را با نام «كتابخانه ملي كودكان و نوجوانان ايران» آغاز كرد. در اين كتابخانه كتاب‌هاي كودك و نوجوان به صورت آنلاين در اختيار مخاطبان  فارسي ‌زبان جهان قرار مي‌گيرند.كتابخانه ملي كودكان و نوجوانان به مخاطبان خود اجازه مي‌دهد در فضاي وب، كتابخانه شخصي بسازند و به صورت آنلاين كتاب بخوانند. 

همچنين اين كتابخانه قابليت‌هايي چون ذخيره اطلاعات دارد و كودكان حتي مي‌توانند تا صفحه‌اي مشخص، كتاب را ورق بزنند و ادامه آن را در فرصتي ديگر بخوانند.

كودكان و نوجوانان اجازه ورود به كتابخانه ملي را ندارند و اين يكي از دلايل راه‌اندازي كتابخانه ملي كودكان و نوجوانان روي فضاي وب بوده است.

اين كتابخانه آنلاين به نشاني www.ketabkhanekoodak.ir قابل دسترسي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها