دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۷
تازه‌هاي موسسه بوستان كتاب

موسسه بوستان كتاب نخستين چاپ هفتمين جلد از كتاب «هزار و يك كلمه» را همراه با بازچاپ سه اثر ديني ديگر به زودي روانه بازار نشر مي‌كند. انتشار چاپ‌هاي چهارم جلد يازدهم «ترجمه و شرح المكاسب»، جلد چهارم «هزار و یک کلمه»، «جوان و همسرگزینی» و جلد چهارم «هزار و یک کلمه» از جمله برنامه‌هاي آتي اين مجموعه‌اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، «هزار و یک کلمه» اثري از آیت‌الله حسن‌زاده آملی است كه در آن نكته‏هاى فراوانى در حوزه‏هاى گوناگون اخلاق و عرفان، كلام و فلسفه، تفسير و حديث، هيات و نجوم و ديگر دانش‏ها جاي دارد. 

نخستين چاپ هفتمين جلد كتاب «هزار و يك كلمه» را موسسه بوستان كتاب در شمارگان 1500 نسخه، 352 صفحه و قطع وزیری به چاپ خواهند رساند.

همچنين كتاب ديگر اين مجموعه كه «ترجمه و شرح المكاسب» نام دارد، به قلم «محی‌الدین فاضل هرندی» به رشته تحرير در آمده است. مكاسب، یكى از آثار برجسته فقه شیعى شناخته مي‌شود كه در آن شیخ انصارى با ژرف‏اندیشى و چیره‏دستى، مسايل مربوط به مكاسب را در سه بخش سامان داده است.
 
محرّمه، بیع و خیارات از بخش‌هاي اين نوشتارند. این كتاب از همان آغاز با اقبال عالمان و فقه‏شناسان مواجه شد و محور تدریس، بحث و گفت‏وگو قرار گرفت. از همین رو، شرح‏هاى متعددى نیز بر آن نگاشته شد، یكى از آنها شرح حاضر است كه در آن، محى‏الدین فاضل هرندى، با چندین دوره تدریس این اثر و تسلط كامل بر مسايل محورى و كلیدى آن، سرانجام این شرح را در 14 جلد به پایان برد. 

موسسه بوستان كتاب قصد دارد چاپ چهارم جلد يازدهم كتاب «ترجمه و شرح المکاسب» را در شمارگان 1500 نسخه، 444 صفحه و قطع وزيري به زودي به چاپ رساند.

كتاب «جوان و همسر گزینى» نوشته آیت‌الله ابراهیم امینی از ديگر آثار اين مجموعه است. این اثر از مجموعه عقیدتى «جوان و باورها» با عنوان‏هاى خداشناسى، معاد، پیامبرى و پیامبر اسلام(ص)، آشنایى با اسلام، آشنایى با وظایف و حقوق زن، امامت و امامان، جوان و همسرگزینى به شمار مي‌رود.

اين موسسه چهارمين چاپ اين كتاب را نيز در شمارگان 1000 نسخه،268 صفحه رقعی به زودي منتشر خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط