یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
راه‌اندازي سامانه الكترونيكي صدور كارت عضويت كتابخانه ملي

سامانه الكترونيكي صدور كارت‌هاي هوشمند عضويت در سازمان اسناد و كتابخانه ملي راه‌اندازي شد .\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، علاقه‌مندان عضويت در كتابخانه ملي مي‌توانند از صبح روز يكشنبه (16 خرداد 1389  با مراجعه به قسمت ویژه عضويت در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان اسناد و كتابخانه ملي به نشاني اينترنتي www.nlai.ir پس از مطالعه و قبول شرايط عضويت، فرم الكترونيكي درخواست عضويت را تكميل كنند.

در اين فرم اطلاعات فرد متقاضي، كارت عضويت شامل اطلاعات شناسنامه‌اي، نشاني و سوابق تحصيلي پرسيده شده‌اند. 
پس از تكميل اين فرم، سامانه الكترونيكي صدور كارت عضويت كتابخانه ملي در همان لحظه، تاريخ مراجعه حضوري فرد درخواست كننده براي ارائه مدارك و صدور كارت را اعلام مي‌كند.

پس از اين مرحله، فرد درخواست كننده برای دريافت كارت عضويت خود به صورت حضوري به واحد عضويت سازمان اسناد و كتابخانه ملي مستقر در ساختمان كتابخانه ملي مراجعه و كارت خود را دريافت مي‌كند. 

با راه‌اندازي اين سامانه، كارت‌هاي جديد عضويت در سازمان اسناد و كتابخانه ملي در سه سطح عمومي براي استفاده از خدمات تالار عمومي كتابخانه ملي و خدمات امانت كتاب، سطح تخصصي براي استفاده از تالارهاي تخصصي مطالعه كتابخانه ملي و سطح ويژه براي استفاده استادان ممتاز دانشگاه ها و حوزه‌هاي علميه و اعضاي پيوسته فرهنگستان‌ها ارائه مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط