جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴
«بلبل و بولدزر عاشق» به کتاب‌فروشی‌ها آمد

سومین مجموعه شعر ابراهیم اکبری دیزگاه با عنوان «بلبل و بولدزر عاشق» به تازگی توسط انتشارات دفتر شعر جوان راهی بازار نشر شده‌ است. این مجموعه 80 قطعه شعر سپید و کوتاه را شامل می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اکبری دیزگاه در نخستین مجموعه شعرش با عنوان «قابیل توبه می‌کند» بیش‌تر به فضاهای مذهبی و مضامین مهدویت و جنگ پرداخته است اما در این مجموعه تا حدودی از آن فضاها فاصله گرفته‌ و به نوعي به سوي فضاهاي حسي‌تر و عاطفي‌تري رفته‌ است.

سروده‌های این مجموعه همگی کوتاه و در قالب سپیدند و بیشتر فضاهای حسی و عاطفی ر ا تجربه می‌کنند و شاعر از فرم و ساختارهای تکنیکی بهره چندانی نگرفته است.

سومین مجموعه اکبری‌دیزگاه 80 قطعه شعر بدون عنوان را شامل می‌شود. 

ابراهيم اکبري ديزگاه متولد سال 1360 در روستاي تالش و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته «اديان شرق» است. نخستین مجموعه شعر او با عنوان «قابیل توبه می‌کند» توسط موسسه هنر و رسانه اردیبهشت منتشر شده است.

دومین مجموعه شعر این شاعر با عنوان «من آسمان ندارم» در قالب سپید و کوتاه، زمستان سال 1388 توسط انتشارات فصل پنجم راهی بازار نشر شد.

مجموعه شعر «بلبل و بولدزر عاشق» سروده ابراهیم اکبری دیزگاه در شمارگان 1100 نسخه و قیمت 2000 تومان به تازگی توسط انتشارات دفتر شعر جوان راهی بازار نشر شد.

نمونه شعر کوتاهی از مجموعه «بلبل و بولدزر عاشق»:
«داناترین شخص شهر
مترسکی است
که آه می‌کشد
گاهی در باران.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط