شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۲
محمد جواد محبت در روز جانباز شعر می‌خواند

امروز مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، در عصر شعری که به همین مناسبت در شهر سنندج برگزار می‌شود، شاعرانی چون محمدجواد محبت یه شعرخوانی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ايران (ايبنا) اين عصر شعر و خاطره به همت اداره‌ كل فرهنگ و ارشاد اسلامی كردستان در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج، به مناسبت گراميداشت سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و به بهانه سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی و روز جانباز برگزار می‌شود. 

از شاعران حاضر در اين مراسم می‌توان به محمدجواد محبت اشاره کرد. همچنین شاعران دیگری از كردستان و كرمانشاه آخرين سروده‌های خود را با موضوع شهيد و شهادت قرائت می‌كنند.

در اين مراسم رزمندگان، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و هنرمندان اهل قلم و قشرهای مختلف مردم حضور دارند و تنی چند از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز یا بیان و خواندن اشعار، مقالات و خاطرات خود از دوران هشت ساله دفاع مقدس، یاد و خاطره ایثارگران عرصه شهادت را گرامی می‌دارند. 

"دو کاج" و "نماز" از مشهورترین سروده‌های محبت هستند که در کتاب‌های فارسی دوران ابتدایی به چاپ رسیده‌اند. از مجموعه‌های شعر این شاعر هم می‌توان به «خورشید و آسمان بهاری» و «قلب را فرصت حضور دهید» اشاره کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط