سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵
مصلی به لحاظ ايمني، آماده كامل برگزاري نمايشگاه کتاب است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري تهران از آمادگي كامل مصلاي امام خميني(ره) براي برگزاري بیست و سومين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران خبرداد و گفت که همه پرسنل این سازمان برای تامین ایمنی بیشتر و ارائه خدمات مناسب در صورت نیاز، آماده اند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبري بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، محمدرضا حاجي بيگي، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت: پروژه بررسي ايمني مصلي از مدتها پيش انجام شده است. همچنین نيروها و پايگاه سازمان آتش نشاني در نقاط مختلف فضاي بيروني و دروني نمايشگاه كتاب جانمايي شده‌اند و كار توجيه و تجهيز پرسنل و پايگاه‌ها نيز پايان يافته است. 

وي از نصب شيرهاي هيدرات در نقاط مختلف نمايشگاه كتاب خبر داد و گفت: نيروهاي آتش نشاني تلاش مي‌كنند با حضور دقیق و مستمر خود از حوادث احتمالي در فضاي نمايشگاه جلوگيري كنند. به همین دلیل از نیرو‏های آتش نشانی داوطلب ناشران نیز بهره گرفته شده است. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به ضرورت جانمايي مناسب غرفه‌ها براي ارائه خدمات سريعتر آتش نشاني گفت: نيروهاي آتش نشان براي ارائه خدمت در سالن شبستان هيچ گونه مشكلي ندارند. در برخي از نقاط مصلاي امام خميني(ره) نیز همانند رواق‏هاي غربي و شرقي بايد تمامي استانداردهای ایمنی رعایت شود. 

بیست و سومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط