سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۴
کوثری در «آئورا» تجدید نظر کرد

عبدالله کوثری، رمان «آئورا» نوشته کارلوس فوئنتس، نویسنده مکزیکی را بازنویسی کرده‌است.این رمان که سالها پیش منتشر شده بود،‌پس از این تجدید نظر و در هفته جاری توسط نشر نی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به زودی بازنویسی جدیدی از رمان «آئورا» نوشته کارلوس فوئنتس، با ترجمه عبدالله کوثری، به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

این رمان برای اولین بار توسط انتشارات تندر منتشر و مورد توجه قرار گرفت و اکنون پس از مدتی نایاب بودن در بازار نشر، توسط نشر نی به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

کارلوس فوئنتس، نویسنده این رمان، متولد 1928 میلادی در مکزیکو سیتی پایتخت مکزیک است. نخستین رمانش، «روشن ترین منطقه» را در سال 1958 منتشر کرد و از آن زمان تاکنون، او که در اروپا زندگی می‌کند آثار متعددی آفریده که اکثرشان به فارسی ترجمه شده اند.

در رمان «آئورا» نویسنده از راه اسطوره شناسی به شخصیت‌های کتابش نگاه می‌کند. این کتاب به شکلی رویایی و اساطیری نوشته شده و خواننده را با رمز و راز‌های فراوان مواجه می‌کند.

همچنین فوئنتس مقاله‌ای با عنوان چگونه «آئورا را نوشتم» را نیز ضمیمه این کتاب کرده است که با ترجمه کوثری در نسخه فارسی این کتاب درج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط