دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
بن لادن:از علاقه مفرط به والیبال تا روابط خانوادگی نه چندان مسالمت‌آمیز

یکی از محافظان پیشین «بن لادن» مرد شماره یک القاعده کتابی جدید درباره او منتشر کرده و می‌گوید که بن لادن علاقه بسیار زیادی به والیبال، فوتبال و همچنین مطالعه خاطرات استراتژیست‌های جنگ جهانی دوم دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از تایمز آو ایندیا، روزنامه انگلیسی ساندی تایمز به تازگی بخش‌هایی از کتاب تازه منتشر شده «ناصر البحری» از محافظان سابق اسامه بن لادن را چاپ کرده است. البحری در این کتاب که آن را با عنوان «در ملازمت بن لادن» منتشر كرده، می‌نویسد: او آنقدر بلند قد است که نیازی ندارد برای انداختن توپ در حلقه بپرد.

نویسنده کتاب همچنین ادعا کرده که بن لادن علاقه زیادی به بازی فوتبال دارد و ترجیح مي‌دهد به عنوان خط حمله بازی کند. در عین حال او حتی هنگام فوتبال بازی کردن هم عمامه عربی‌اش را از سر بر نمی‌دارد. بن لادن به اسب سواری هم اشتیاق زیادی دارد.

بن لادن علاوه بر این، به خاطرات برنارد مونتگومری فرمانده نامدار انگلیسی در دوران جنگ جهانی دوم و ژنرال شارل دوگل فرمانده علاقه زیادی دارد. این نویسنده 38 ساله در عین حال معتقد است که زندگی خصوصی بن لادن خیلی هم ساده و آرام نیست.

به نوشته البحری، بن لادن خیلی مواظب است که با هیچ يک از چهار همسرش کشمکش نداشته باشد ولی نتوانسته همسر اولش را كه تحصیل نکرده و اهل سوریه است از حسادت به همسر دومش که به مسایل اسلامی علاقه زیادی دارد، باز دارد. بن لادن به همه همسرانش یاد داده که چطور در موقع لزوم از کلاشینکف استفاده کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها