یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۵
داستان‌های غیر ترسناک استفن کینگ

چهار داستان از استفن کینگ، نویسنده امریکایی، در قالب یک کتاب منتشر می‌شود. ماندانا قهرمان‌لو، مترجم این کتاب،‌ این داستان‌ها را از معدود داستان‌های 'غیر ترسناک' کینگ می‌داند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «داستان‌های غیرترسناک» کتابی شامل چهار داستان از استفن کینگ، نویسنده امریکایی و خالق آثاری چون «مسیر سبز» (Green Miles) به زودی به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

قهرمان‌لو در مورد این کتاب به خبرنگار "ایبنا" توضیح داد: کینگ در مقطعی از زمان، تصمیم گرفت که داستان‌هایی "غیر ترسناک" خلق کند. چهار داستانی که در این کتاب گرد آوری شده‌اند، حاصل این تصمیم هستند. هرچند در این داستان‌ها هم سبک کینگ و سایه‌هایی از آثار ترسناک او وجود دارد، اما ماهیت کل داستان، حالت ترسناک ندارد.

وی اضافه کرد: این چهار داستان، هرکدام به عنوان کتابی مستقل منتشر شده‌اند که ترجمه فارسی آن‌ها در قالب یک کتاب انتشار می‌یابد.

به گفته این مترجم، داستان‌های «رهایی از وشنک»، «شیوه تنفس»، «جسد» و «تابستان تباهی» در این کتاب گردآوری شده‌اند. از میان این داستان‌ها دو داستان «رهایی از ونک» و «داستان تباهی»(شاگرد با استعداد نیز به فیلم تبدیل شده‌اند.

این کتاب پس از طی مراحل انتشار؛ توسط نشر «لوح فکر» به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

قهرمان‌لو پیشتر رمان «مسیر سبز» را از این نویسنده به فارسی ترجمه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط