یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۵
انتصاب‌هاي جديد در سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران

رييس سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران طي حكمي، علي‌قنواتي را به سمت سرپرست معاونت «آموزش، پژوهش و فناوري» و «حامد ياري» را به عنوان مشاور امور فرهنگي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران منصوب كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران، علي‌اكبر اشعري، مشاور فرهنگي رييس جمهور و رييس سازمان اسناد و كتابخانه ملي بر اساس «حامد ياري» را به عنوان مشاور امور فرهنگي، «حبيب‌الله حبيبي فهيم»، سرپرست اداره كل پژوهش و آموزش، «عليرضا دباغي»، مشاور در امور حقوقي و قراردادها، «ناصر عزتي»، مشاور امور پژوهشي، فناوري اطلاعات و «عبدالله نجفي» را به سمت مشاور در امور آموزش و پژوهش حوزه كتابداري و اطلاع رساني منصوب كرد. 

«علي قنواتي» با حفظ سمت(مشاور ارشد و قائم مقام در امور برنامه‌ريزي و نظارت) به سرپرستي معاونت «آموزش، پژوهش و فناوري» منصوب شد تا در سرپرستي و نظارت بر تمامي فعاليت‌هاي زير مجموعه اهتمام ورزد.

«حامد ياري» با حفظ سمت(مديركل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل) به عنوان مشاور در امور فرهنگي منصوب شد. برنامه‌ريزي در راستاي استفاده بهينه از ظرفيت سازمان براي معرفي فرهنگ، هنر و ادب فارسي در فضاي بين‌المللي، اجراي نشست‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي با حضور چهره‌هاي ملي و استفاده از ظرفيت سازمان براي ميزباني رخدادها و نمايش آثار برتر فرهنگي، هنري و ادبي ملي از جمله وظايف او به شمار مي‌رود.

ارتقاي سطح حرفه‌اي و محتوايي فعاليت‌هاي انتشاراتي سازمان، تهيه برنامه راهبردي سازمان در امور آموزشي و اهتمام به شكل‌گيري ساختار جديد امور پژوهش در سازمان نيز از جمله وظايف «حبيبي فهيم» در سمت سرپرستي اداره كل پژوهش و آموزش اين سازمان خواهد بود.

استانداردسازي متون و فرآيندهاي عقد قرارداد و تأييد متن قراردادها از نظر ضوابط حقوقي و مقررات سازمان نيز از جمله خواسته‌هاي اشعري از «عليرضا دباغي» به عنوان مشاور در امور حقوقي و قراردادهاست. 

«ناصر عزتي» با حفظ سمت(مدير كل منابع ديجيتال) به عنوان مشاور در امور پژوهشي فناوري اطلاعات منصوب شد كه تمهيد مقدمات علمي، اجرايي و پيگيري تأسيس پژوهشكده پژوهش‌هاي كاربردي فناوري اطلاعات در زمينه كتابداري و آرشيو از جمله فعاليت‌هاي او محسوب مي‌شود. 

همچنين «عبدالله نجفي»، مشاور امور آموزش و پژوهش حوزه كتابداري و اطلاع‌رساني، تمهيد مقدمات علمي، اجرايي و پيگيري تأسيس پژوهشكده كتابداري و اطلاع‌رساني را به عهده مي‌گيرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط