یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۴
عينيت در پژوهش‌هاي تاريخي بررسي مي‌شود

نشست تخصصي کتاب ماه تاريخ و جغرافيا به بررسي «عينيت در پژوهش‌هاي تاريخي» اختصاص دارد. اين نشست سه‌شنبه (11 اسفند) در سراي دايمي اهل قلم با حضور متخصصان تاريخ و پژوهشگران برگزار مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سلسله نشست‌هاي تخصصي كتاب ماه تاريخ و جغرافيا به كوشش ماهنامه تاريخ و جغرافيا و موسسه خانه كتاب برگزار مي‌شود و هر بار موضوعي محوري را پي‌گيري مي‌كند و پس از نقد و بررسي با اساتيد تاريخ، كارشناسان و پژوهشگران در كتاب ماه تاريخ و جغرافيا در بخش گفت‌وگو منتشر مي‌شود.

در نشست «عينيت در پژوهش‌هاي تاريخي» دكتر عليرضا ملايي تواني، دكتر احمد گل‌محمدي و حبيب‌الله اسماعيلي سردبير كتاب ماه تاريخ و جغرافيا حضور خواهند داشت و به بحث و گفت‌وگو درباره عينيت در پژوهش‌هاي تاريخي خواهند پرداخت.

در نشست پيشين كتاب ماه تاريخ و جغرافيا كه به تاريخ و جامعه‌شناسي ايلات و عشاير ايران اختصاص داشت، علي بلوكباشي، ناصر تكميل‌همايون، علي ططري، منير قادري و حبيب‌الله اسماعيلي سردبير كتاب ماه تاريخ و جغرافيا به بحث و گفت‌وگو درباره ايلات و عشاير ايران پرداختند.

اين نشست تخصصي عصر روز سه‌شنبه (11 اسفند) ساعت 16 در خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، خيابان خواجه نصير، شماره2، سراي دايمي اهل قلم موسسه خانه كتاب برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها