یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۳

علي‌اكبر كرماني‌نژاد اين روزها رمان «سيلان» را در نشر ثالث زير چاپ دارد. به گفته اين نويسنده بخشی از داستان اين كتاب كه در فضايي بومي روايت مي‌شود، ماجراي دل‌دادگي دو جوان است و بخش دوم به تحليل مرگي كه در خلال اين ماجرا رخ داده است، از نگاه راويان متفاوت مي‌پردازد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كرماني‌نژاد درباره موضوع اين رمان گفت: وقايع رمان «سيلان» در فضاي روستايي يكي از روستاهاي اطراف كرمان اتفاق مي‌افتد و درباره ماجراي دلدادگي دو جوان است.

اين داستان‌نويس افزود: اين رمان در بخش دوم با مرگ دختر كولي كه يكي از شخصيت‌هاي اصلي داستان است، آغاز و توسط خانواده و بازماندگان آن روايت مي‌شود. در اين بخش ما تحليل اين روايت را از منظر نگاه‌ها و تفاسير آدم‌هاي مختلف داريم.
 
نويسنده «سايه ابريشمي» خاطر‌نشان كرد: اين رمان به لحاظ زاويه ديد و ارايه نوع نگاه، ‌رماني متكثر است و چگونگي سنت‌ها و آ‌داب و رسوم در فضاي اقليمي كار، از نگاه راويان مختلف بيان مي‌شود. 

به گفته كرماني‌نژاد، داستان رمان «سيلان» در بخش دوم با رفت‌و‌برگشت‌هاي زماني از زبان راويان بيان شده است.
 
علي‌اكبر كرماني‌نژاد متولد 1338، ‌نويسنده و داستان‌نويس است. 

«سايه ابريشمي»، «شما چيزي گم نكردين» و «و اين دوباره خنديد» از جمله آثار داستاني منتشر شده كرماني‌نژاد است.

«كتاب خواب قاليچه چپ مي‌زند»(مجموعه داستان‌ داستان‌نويسان كرماني)نيز به كوشش اين نويسنده گردآوري شده و به زودي از سوي انتشارات «سخن‌گستر» روانه بازار كتاب مي‌شود.
 
اين نويسنده يك مجموعه داستان نيز در نشر افراز در حال انتشار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط