چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۹
ادب و هنر عاشورا زيبايي‌شناسي مي‌شود

نشست تخصصي و کارگاه نقد و بررسي «زیبایی‌شناسی ادب و هنر عاشورا» با حضور جهانگیر الماسی و قطب‌الدین صادقي 23 دي در فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين نشست کارگاهي با گردهمايي اعضای کانون هنری فرهنگسراي انقلاب و علاقه‌مندان هنر نمايش با موضوع نقد و بررسي «زیبایی‌شناسی ادب و هنر عاشورا» و ارايه طرح موضوعات تخصصي در حوزه ادب و هنر برگزار مي‌شود. 

در اين نشست «قطب‌الدين صادقي» و «جهانگير الماسي» سخنراني مي‌كنند. علاقه‌مندان براي شركت در اين نشست مي‌توانند، چهارشنبه 23 دي ساعت 17 به بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان کميل شرقي، فرهنگسراي انقلاب مراجعه كنند.
 
صادقی، دکترای تئاتر از دانشگاه سوربن فرانسه، استاد و کارگردان تئاتر است. «سبدي پر از ماه گمشده»، «سرود صدهزار افلياي عاشق»، «عكس يادگاري»، «ميرنوروزي»، «بيش‌ترين عشق جهان» و «كمري مير ميران» از نوشته‌هاي او به شمار مي‌آيد.

الماسي، كارشناس ارشد رشته حقوق و روابط بين‌الملل است. وي فعاليت هنري خود را در تئاتر از سال 1348 در اهواز آغاز كرد و با بازي در فيلم «ريشه در خون» به كارگرداني سيروس الوند وارد سينما شد. 

وي در كنار فعاليت هنري خود در سينما، تئاتر و تلويزيون به عنوان منتقد هنري و نويسنده در زمينه‌هاي تحقيق در فلسفه هنر شرقي و تاريخ مذهب در مطبوعات داراي تجربه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها