چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۴
راه‌اندازی پاتوق کتاب مترو در ایستگاه هفت‌تیر

نخستین پاتوق کتاب مترو در ایستگاه هفت‌تیر صبح امروز(چهارشنبه) با حضور جمعي از مدیران شهری افتتاح شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اين برنامه كه با حضور محمد مشاري، معاون فرهنگي اين سازمان، محسن محمديان، مدير كل روابط عمومي شركت بهره‌برداري مترو و حيدر كلهر، مدير امور كتاب و كتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار شد، مشاری عنوان كرد: این کافه کتاب‌ها با چند رویکرد راه‌اندازی شده‌اند كه از ميان آنها مي‌توان به مرکزی برای سفارش خرید کتاب، پایگاهی برای امانت دادن کتاب بین کتابخانه‌ها، پایگاهی برای اطلاع‌رسانی به‌روز در حوزه کتاب و ايجاد پاتوقی برای اهل اندیشه اشاره كرد.

وي افزود: كافه كتاب‌هاي مترو مي‌توانند پایگاهی برای فروش محصولات فرهنگی سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از جمله کتاب مترو به شمار آيند.

معاون فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در ادامه از افتتاح 10 پاتوق کتاب مترو در ایستگاه های مختلف خبر داد و گفت: تا پايان دی‌ماه در ایستگاه‌های شهید بهشتی، دروازه شمیران، علم و صنعت، حقانی، شهید مفتح، نواب، صادقیه، شریف و آزادی نیز این کافه کتاب‌ها ایجاد خواهد شد.

وي اظهار داشت: پاتوق كتاب در ايستگاه‌هاي مترو به‌زودی این امکان نیز فراهم خواهد شد تا شهروندان با سفارش کتاب به این پاتوق‌ها، از همه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب به امانت بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها