یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۰
«تماشاگه راز» از قيام حسيني مي‌گويد

مدير موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی دینی آسمان با اعلام انتشار نرم‌افزار «تماشاگه راز» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، از تدوين دو نرم‌افزار «انفجار نور» و «جشن انقلاب» در بهمن ماه خبر داد.\

حسين حسيني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با بيان اين خبر اظهار داشت: نرم‌افزار «تماشاگه راز» با معرفي بیش از 1000 عنوان درباره قیام امام حسین(ع) از بخش‌هاي متنوعي نظير کتابخانه دیجیتالی، نامه‌ها و ملاقات‌های امام حسین(ع)، عبرت‌های عاشورايی و زندگینامه امام حسین(ع) تشكيل شده است.

وي افزود: «مباحث امر به معروف و نهی از منکر در قیام عاشورا»، «نهضت کربلا»، «گالری سه بعدی تصاویر و نماهنگ»، «مقتل‌خوانی»، «مداحی‌های ویژه و گلچین سال‌های 86 و 85»، «عاشورا در نگاه رهبری و امام حسین(ع) در نگاه دیگران» و «دو پدیده همگون(انقلاب اسلامی و انقلاب خمینی)» از ديگر بخش‌هاي اين نرم‌افزار ديني‌اند. 

حسيني تصريح كرد: موضوعاتي نظير «سیره قرآنی امام حسین(ع) و فضایل و سیره فردی»، «خانواده آسمانی» و «همچو گل حفظش کنید» از دیگر بخش‌های نرم‌افزار «تماشاگه راز» به شمار مي‌روند.

وي با بيان اين كه اين موسسه نرم‌افزارهاي «سیره امام علی(ع)» و «حجت موجه» را در آذر ماه روانه بازار کرده است، گفت: براي دهه فجر نيز قرار است، نرم‌افزارهاي «انفجار نور»؛ ويژه بزرگسالان و «جشن انقلاب» براي كودكان منتشر شوند. پيش از اين نرم‌افزارهاي عنوان شده در يك برنامه ارايه شده‌ بودند، اما به دليل استقبال مخاطبان، به ويژه مسوولان مدارس، اين برنامه در دو بخش تهيه و تدوين مي‌شود. 

مدير موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی دینی آسمان عنوان داشت: همچنين اين موسسه در نظر دارد نرم‌افزار ديني «كاروان عشق» را ويژه كاروان‌هاي راهيان نور به زودي منتشر كند. اين برنامه نيز نظير ديگر مجموعه‌هاي موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی دینی آسمان، بخش كتابخانه ديجيتالي و معرفي آثار منتشر شده اين حوزه را در بردارد.

نرم‌افزار «تماشاگه راز» به تازگي از سوي موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی دینی آسمان با بهاي 12000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط