چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۹
حضور 70 هزار نفر در مسابقات فرهنگي، هنري و پرسش مهر

کارشناس فرهنگی و هنری سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاري مسابقات فرهنگي،‌ هنري و پرسش مهر در سال تحصيلي 89-88 خبر داد و گفت: مسابقات پرسش مهر دانش‌آموزان در رشته‌هاي مطالعه و تحقيق و كتابخواني برگزار مي‌شود./

اميد زاهدي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به اين كه مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر امسال در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان انجام مي‌شود، عنوان كرد: این مسابقات در دو قسمت ادبی و هنری با موضوع سال اصلاح الگوی مصرف و پاسخ به پرسش‌های ريیس جمهور در مهر 88 برگزار خواهد شد. 

وي افزود: بخش ادبی مسابقات امسال در 5364 آموزشگاه استان برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همکاران فرهنگی استان که حدود 70000 نفرند، مي‌توانند در آن ‌شرکت کنند.
 
زاهدي با بيان اين كه «همکاران فرهنگی در مسابقات پرسش مهر رشته‌های شعر، مقاله پژوهشی، داستان کوتاه و نمایشنامه‌نویسی رقابت مي‌كنند» يادآور شد: دانش‌آموزان نيز در رشته‌های مطالعه و تحقیق، شعر، داستان کوتاه، نشریه دیواری، کتاب‌خوانی و وبلاگ‌نویسی رقابت مي‌كنند.

وي اظهار داشت: این مسابقات در مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی برگزار مي‌شود و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری و کنگره پرسش مهر راه مي‌يابند. 

کارشناس فرهنگی و هنری سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پايان تصريح كرد:‌ پیش‌بینی می‌شود حدود 800 نفر دانش‌آموز و 200 نفر همکار در مرحله استانی حايز رتبه برتر شوند و بالغ بر 100 نفر در مرحله کشوری رتبه‌های برگزیده را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط