پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۹
استقبال از  كتاب‌هاي ورزشي در نمايشگاه «ياد يار مهربان»

هفتمين دوره نمايشگاه كتاب «ياد يار مهربان» با حضور انتشارات ورزشي بامداد كتاب جمعه (29 آبان ماه ) پايان مي‌پذيرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، هفتمين دوره نمايشگاه كتاب «ياد يار مهربان» كه در بوستان گفت‌وگوي تهران از روز شنبه (25 آبان ماه) آغاز شده است، با حضور يك نماينده از ميان ناشران ورزشي فردا  (جمعه 29 آبان ماه) پايان خواهد يافت.

اين نمايشگاه با هدف اهداي كتاب، وسايل كمك‌آموزشي و لوازم ورزشي به مدارس شهر تهران برگزار شده است و همچنين كتاب‌هاي موجود در اين نمايشگاه بر اساس قوانين بايد مناسب با يكي از دوره‌هاي تحصيلي ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان بوده، محتواي كتاب‌هاي پيشنهادي با سياست‌هاي فرهنگي نظام جمهوري اسلامي منطبق باشد.
 

مدير مسوول انتشارات بامداد كتاب، تنها ناشر ورزشي شرکت کننده در اين نمايشگاه، درباره نحوه برگزاري اين نمايشگاه اظهار داشت: از 220 عنوان كتاب ارايه شده اين نشر در سال جاري 104 عنوان براي ارايه در اين نمايشگاه ارايه شده‌اند.

مهدي صادقي افزود: در اين نمايشگاه خريد كتاب به شكل تك نسخه‌اي از غرفه‌ها امكان‌پذير نيست و تنها مدارس با دريافت عنوان و كد كتاب‌ها و ارايه آن‌ها به مسوول كد‌خوان مي‌توانند براي خريد كتاب اقدام کنند.

به گفته صادقي، انتشارات بامداد كتاب در اين نمايشگاه با در نظر گرفتن 35 تا 40 درصد تخفيف به عرضه كتاب‌هايش پرداخته است. 

وي در پايان افزود: استقبال از كتاب‌هاي ورزشي در نمايشگاه سال جاري مناسب‌تر از سال گذشته بوده و اين نشان دهنده افزايش علاقه مدارس به حوزه ورزش و تربيت بدني است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط