شنبه ۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۶
كتابي براي امام مهرباني‌ها

«سيدمحمد مهاجراني»، شاعر و كارشناس شعر كودك و نوجوان، براي امام رضا(ع) و خواهر گرامي‌شان حضرت معصومه(س) كتاب مي‌نويسد.

ايبنا نوجوان: همه‌ي روزهاي خدا قشنگند. همه‌ي لحظه‌هاي زندگي پر از نشاط و زيبايي هستند؛ اما آدم بعضي وقت روزها احساس بهتري دارد. فكر مي‌كند دنيا پر از شادي است. همه همديگر را دوست دارند و هيچ‌كس ناراحتي ندارد. مثلاً روزي كه كسي به دنيا مي‌آيد، همه خوشحالند، به خصوص اگر آن يك نفر، كسي باشد كه با همه فرق دارد، از همه مهربان‌تر است و وجود نازنينش به همه انرژي مي‌دهد. كسي مثل امام هشتم. 

چنين روزهايي براي شاعران و نويسندگان ما هم ارزشمند و مبارك است. اصلاً آن‌ها دنبال يك مناسبت مذهبي مي‌گردند تا درباره‌اش بنويسند يا شعر بگويند.
 
«سيدمحمد مهاجراني» از شاعراني است كه بيش‌تر در حوزه‌هاي مذهبي، آن هم براي كودكان شعر مي‌گويد و كارشناس شعر كودك و نوجوان است. او درباره‌ي كتاب جديدش به «ايبنا نوجوان» گفت: «مجموعه‌اي 2 جلدي با موضوع زندگي پربركت امام رضا(ع) و خواهر گرامي‌شان حضرت معصومه(س) در دست تأليف دارم. هم اكنون بخش امام رضا (ع) به پايان رسيده و به‌زودي نگارش جلد دوم را به دست مي‌گيرم؛ اما هنوز اسمي براي اين كتاب در نظر نگرفته‌ام.» 

به گفته‌ي مهاجراني، اين كتاب، 7 يا 8 حكايت دارد كه قرار است توسط انتشارات «عروج انديشه» و براي گروه سني «الف» به چاپ برسد.» 

پس گوش به‌زنگ باشيد تا به محض انتشار كتاب «سيدمحمد مهاجراني»، آن را براي خواهر يا برادر كوچك‌ترتان تهيه كنيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها