جمعه ۱۵ تیر ۱۳۸۶ - ۰۱:۱۵
اسامی برترین های مسابقه ادبی امام خمینی(ره) اعلام شد

طی مراسمی در حسینیه جماران، برگزیدگان جایزه آثار ادبی کودک و نوجوان درباره امام خمینی(ره) با حضورجمعی از اهالی قلم ،معرفی و به آن ها جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ابتدای این مراسم سید علی کاشفی خوانساری ،دبیر این برنامه ،تعداد برندگان را 33 نفر عنوان کرد و گفت:از بین آثار زیادی که به دست ما رسیده بود 256 اثر انتخاب و سرانجام 33 اثر از میان آنها انتخاب شدند.

این نویسنده کودک و نوجوان شرط اصلی برای شرکت در این مسابقه را ارتباط موضوعی آثار با امام(ره)و انقلاب عنوان کرد و افزود:آثار برگزیده به زودی به صورت کتاب هایی از سوی موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) منتشر خواهند شد.

در ادامه برنامه امیر حسین فردی ،مدیر مسئول نشریه کیهان بچه ها،گفت:انقلاب به ما اعتماد به نفس داد و این حضرت امام (ره) بود که به عنوان یک پیشقراول ما را راهنمایی کرد و با دم مسیحایی خود مردم را از زیر یوغ استعمار بیرون آورد.

وی افزود:ما با انقلاب امام(ره) دوباره متولد شدیم و احساس شخصیت کردیم.

افشین علا و مصطفی رحماندوست ،مهمانان بعدی بودند که به قرائت شعر و روایت خاطره پرداختند.

سپس مهندس چینی فروشان ،مدیر کانون پرورش فکری کودکان با تایید سخنان امیر حسین فردی درباره شخصیت حضرت امام(ره) و نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی ،خاطره ای مرتبط با امام(ره) را نقل و در ادامه سید رحیم میریان دو خاطره از امام( ره) روایت کرد.

در پایان مراسم ،با حضور فردی ،کاشفی خوانساری،دعایی و رحماندوست ،جوایزی به افراد زیر اهدا شد: خسرو باباخانی برگزیده رشته نویسندگان حرفه ای و بهناز ضرابی زاده برگزیده در بخش داستان بلند.

مونا اسکندری و معصومه عیوضی نفرات اول و کامران شرفشاهی،مریم شریف رضویان و نرگس قنبری نفرات دوم و شهاب الدین موسوی زاده و مریم عابدین پور به عنوان نفرات سوم رشته داستان کوتاه جوایز خود را دریافت کردند.

در بخش داستان انسیه محمودی، نیلوفر زارع و زهره میر عیسی خانی برگزیده دانش آموزی و در بخش روایت داستانی محمد جواد میری برگزیده اعلام شد.

فاطمه احمد زاده،عباس تربن، مریم تیکنی،مصطفی جلیلیان و سید مهدی موسوی برگزیدگان بخش شعر و فاطمه خرسندی و زهره میر عیسی خانی به عنوان برگزیدگان دانش آموزی این رشته انتخاب شدند.

زکریا انصاری ،حیدر تیموری،زیبا جواهریان ،شکوفه رزاقی مریم عابدین پور و سعید سلیمیان در بخش خاطره نویسی و زینب صمیمیان،رضا کاظمی،مهدی مومنی، شبنم خدایاری و شکوفه فتاحی برگزیدگان قسمت خاطره ادبی اعلام شدند.

در بخش فیلمنامه نویسی نیز ذبیح الله رحمانی و محمد کراچیان موفق به دریافت جایزه شدند.رسول بابا رضا کارگردان انیمیشن روح الله نیز شایسته تقدیر شناخته شد.این مراسم پنج شنبه 14 تیرماه در حسینیه جماران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها