سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۰
تخفيف كتاب‌هاي «او» به مناسبت روز جهاني كودك

مدير انتشارات «او» اعلام كرد: به مناسبت روزجهاني كودك، كتاب‌هاي اين انتشارات در حوزه‌ي كودكان با 30 درصد تخفيف به فروش مي‌رسند. داستان «رتتويي» و كارت‌هاي آموزش زبان انگليسي و فرانسه، از جمله‌ي اين كتاب‌هاست.

ايبنا نوجوان: مدير انتشارات «او»، يك خانم است. خانم «ترانه وفايي». او به خبرنگار ما گفت: «بخشي از كتاب‌هاي ما در حوزه‌ي فلسفه براي كودكان و نوجوانان و ادبيات است. و مي‌تواند راه‌گشايي براي گرايش نوجوانان به كتاب‌هاي فلسفي باشد.» 

مدير انتشارات «او» به كتاب «رتتويي» ـ همان موش آشپز معروف ـ اشاره كرد و گفت: «اين كتاب براي كودكان و نوجوانان بسيار مناسب  است؛ چون نكته‌هاي فلسفي بسياري دارد و از لحاظ ظاهري نيز شبيه كتاب «گاز زده» منتشر شده است. اين كتاب با يك جمله از فيلسوفان نام‌‌آشنا آغاز شده كه "اگر قرار است چيزي را بخوري، بهتر است بهترين چيز را بخوري".»

وفايي درباره‌ي مجموعه كتاب‌هاي «فلسفه را بچشيم» نيز گفت: «مجموعه‌ي فلسفه را بچشيم، با عنوان‌هاي فرعي "استفاده از زمان و هدر دادنش" و "خجالت" و "غرور" منتشر شده است كه بحث‌هاي فلسفي را به خوبي براي كودكان و نوجوانان بيان مي‌كند. اين كتاب به صورت الكترونيكي هم منتشر شده و به همراه كتاب ارايه مي‌شود.

وفايي به كارت‌هاي بازي آموزشي نيز اشاره كرد و گفت: كارت‌هاي (تي پي) از جمله كارت‌هاي آموزش زبان انگليسي و فرانسه براي كودكان و نوجوانان است كه با نام‌هاي آموزش واژ‌هاي انگليسي، آموزش واژه‌هاي فرانسه، آموزش جملات انگليسي و آموزش جملات فرانسه منتشر كرده‌ايم. كودكان و نوجوانان مي‌توانند به راحتي اين دو زبان را فرا بگيرند. 

به گفته‌ي مدير انتشارات «او»، به مناسبت روز جهاني كودك (16مهرماه) اين كتاب‌ها با 30درصد تخفيف فروخته مي‌شوند. اين فروش ويژه تا يك هفته ادامه خواهد داشت. 

خانم وفايي مژده‌اي هم به تهراني‌ها داد و گفت: «كودكان تهراني مي‌تواند از طريق تلفن كتاب‌هاي مورد نياز خود را خريداري كنند كه در اين صورت، هزينه ارسال كتاب‌ها توسط اين انتشارات پرداخت مي‌شود.

علاقه‌مندان، براي تهيه‌ي اين كتاب‌ها بين ساعت 11 تا 16 به شهرک قدس(شهرك غرب)، بلوار پاک‌نژاد، پلاک 122 ساختمان پارسا، واحد 5 مراجعه كنند و يا با تلفن‌هاي 88699154 و 09353220722 و 3 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها