یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰
ليالي دل با كتاب وحي

فرهنگسراي انقلاب به مناسبت فرا رسيدن دهه سوم ماه مبارك رمضان و در راستاي ترويج فرهنگ قرآني و تعميق الگوهاي اخلاقي و رفتار متناسب با آموزه‌هاي وحياني، ويژه برنامه «ليالي دل» را در ارتباط با مفاهيم قرآن كريم برگزار مي‌كند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، اين برنامه با حضور كارشناسان مذهبي، پيشكسوتان و استادان قرآني، كارشناسان اجتماعي و قاريان ممتاز و بين‌المللي قرآن كريم برگزار مي‌شود.

از بخش‌هاي گوناگون اين برنامه مي‌توان به قرائت قرآن با حضور قاريان ممتاز و بين‌الملل، ابتهال به‌صورت گروهي يا تك‌خواني، اجراي هم‌سرايي به‌صورت عربي و فارسي، دعوت از پيشكسوتان و استادان قرآني و گفت‌وگوي ويژه، گروه نمايشي(برگزاري نمايش‌هاي موضوعي و مفهومي از آيات قرآن و برنامه‌هاي ارايه شده)، با حضور كارشناسان مذهبي ـ اجتماعي و فرهنگي، بازيگران و هنرمندان اشاره كرد.

ويژه برنامه قرآني «ليالي دل» از بيست و پنجم تا بيست و هشتم شهريور ماه از ساعت 21 تا 23 در فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين برنامه مي‌توانند به فرهنگسراي انقلاب به نشاني بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع كميل شرقي مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 9 ـ 55419057 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط